Az Auchan Magyarországon teljes arculatváltáson ment keresztül, április 14-től a vásárlók egy sokkal modernebb, lendületesebb megjelenéssel találkozhatnak mind az áruházak eladótereiben, mind pedig az online felületeken - olvasható a társaság közleményében.
Az áruházlánc új céljaként tűzte ki, hogy minden vásárlási alkalmat kalanddá változtasson, melyre a polcain megtalálható termékek mindegyike egy-egy lehetőséget nyújt. A vásárláshoz köthető élményt az új szlogen is kifejezi: "Nagy választék kalandból. Auchan". Az imázs váltással összehangolva a vállalat mind a 14 áruháza nyitva tart április 17-én, vasárnap.
Az új irány jegyében az áruházak többek között a helyi közösségeknek szervezett programokkal, kóstoltatásokkal, társadalmi felelősségvállalási kezdeményezésekkel is erősítenek. A vállalat új imázsa, életének minden területére kiterjed.
Legolvasottabb
Egyre nagyobb gáz van: taktikáznak a magyarok, szorul a hurok Európában
Súlyos következménye lehet, hogy megduplázták az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Rátenyerelt a WHO a pánikgombra: szinte pontosan ugyanaz a forgatókönyv, mint a Covidnál
Katasztrófa az egészségügyben: 32 ezer beteg rekedt a műtők előtt, egyesek 2030-ra kaptak időpontot
Térképre tették Putyin féltve őrzött titkát: ebbe beleremeghet az egész NATO
Egyre hangosabban ketyeg a nyugdíjbomba: mennyit bír el még a kassza?
Hahó, nyugdíjasok! Aki ezt nem teszi meg néhány napon belül, az végleg lemarad
A szemüveg már a múlté? Zöld utat kapott az új csodaszemcsepp
Készüljön: hétfőn visszatér a tömeg a boltokba, berúgta az ajtót az árréstop