Átrendeződés volt az utóbbi néhány évben a gyógyszergyártók milliárdos nagyságrendű reklámköltéseiben. A vényköteles gyógyszerek népszerűsítésére kialakult orvoslátogató-hálózatok akár napi két-háromszor is kopogtatnak az orvosok ajtaján, de a néhány éve még gyakori nagy értékű ajándékok (mobiltelefon, autó) mára már csak a kiváltságos helyzetben levőket illeti meg.(Részletek a keddi NAPI Gazdaság Média & PR összeállításában)
Az MBH elemzői szerint elérhető a jegybanki cél.
A spanyol kabinet az oroszokat gyanítja az ajánlat mögött.
Nemcsak óriási pénzek, a turizmust biztosító rendőrök, és maga az államelnök érkezhetnek hazánkba.
Mennyi virágot lehet venni 2 465 030 forintból?
A Bolt és az Uber után egy szintén ismert márka jön a fővárosba.