Az Irányelv szerint a napi díj összege legfeljebb az éves díjtétel 9 százaléka lehet, ezen belül pedig minden tagállam maga dönt az alkalmazott árról
burkoltan azt jelenti, hogy az egynapos matrica bevezetésére való kötelezettség alapvetően a tranzit forgalom támogatása érdekében született meg.
tekintettel arra, hogy az autópályákat hazánkban az átmenő teherforgalom és személyforgalom használja leginkább, az ország érdeke az, hogy aki Magyarországon átmegy, az fizesse meg ennek a díját.
magyar választópolgárok továbbra is jól járnak, hiszen a vármegye matrica rendkívül kedvezményes feltételeket biztosít a vármegyén belüli autópálya-használat tekintetében.
Csak ha tévedünk...
- ha tévedésből hajtottunk fel az autópályára, 60 percen belüli vásárlás esetén a bírság elkerülhető;
- ha csak átutazóban haladunk át Magyarországon;
- ha 10 napnál hosszabb utazást tervezünk, ugyancsak kipótolható az egynapos matricával az út, vagy elegendő csupán két darab egynapos matrica;
- ha valóban csak egy nap utazunk az autópályán és 24 óra elég a matrica használatra.
az autópálya-használók 98 százalékának igénye lenne az egynapos matricára.
Leelőztük Ausztriát
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Az embereknek tele van a hócipője a lerobbant balatoni strandbüfékkel – Végre megnyílt az első VIP-cukrászda

Magyar Péter azt állítja, kiszivárogtatta Rogán Antal bizalmas jegyzőkönyvét

Az orbáni terv révbe ért: Trump a legjobbkor adja meg, amire rég várt Magyarország

Hatalmas pofon Ukrajnának: kiszáll a BlackRock az üzletből

A MÁV szerint álhír, hogy áll a Keleti pályaudvar, Vitézy Dávid sem hagyta szó nélkül

Kiderült, meddig védi meg a kormány a rezsit

Testkamerát kapnak a bolti dolgozók: ennyire súlyos a helyzet a H&M-ben

Lebukott a milliárdos áfacsalási biznisz: 21 embert gyanúsítanak

400 forint felett is járt az euró, aztán jött az inflációs adat
