A jelentősebb bevétellel rendelkező boltoknak március 1-től kötelező figyelmeztetniük a vevőiket.
Szerző(k): T. E.Miközben feszülten tippelget az európai sajtó az uniós tanácselnök budapesti látogatásának következményeiről, a magyar kormány új plakátkampányáról is vaskos véleményeket fogalmaznak meg. A jelek szerint Orbán Viktor vétófenyegetése beválhat Brüsszelben, ahol jobban aggódnak Ukrajnáért, mint az itteni jogállamisági problémák miatt.
Szerző(k): Thurzó KatalinAz őszi szél megtépázta az ukrán ellenállás egyik fontos szimbólumát, a lettek azonban egy nap alatt összegyűjtötték rá a pénzt.
Szerző(k): Hercsel AdélA Háborúpártiak-kampány – amelynek célja az ellenzéki politikusok lejáratása – több száz millió forintba kerülhetett.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraCsak, hogy a lengyel választók is tudják, hogy kinek köszönhetik a kedvezményt az október 15-i voksolás előtt.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsHétfőn délelőtt kiderül, hogy vajon a költségvetés helyzete indokolja-e a menetrend felpörgetését.
Szerző(k): EconomxA magyarok 40 százaléka szorosabbra fűzné, 26 százaléka szinten tartaná a magyar-amerikai kapcsolatokat, ez azonban nem jelenti a Biden-adminisztrációval való egyetértést; ezt támasztja alá, hogy a megkérdezettek többsége (59 százalék) nem tartja elfogadhatónak az Egyesült Államok nagykövetségének plakátkampányát.
Szerző(k): Varga Csenge„Mi miért érnénk be kevesebbel?” jelmondattal indított plakátkampányt a Liberálisok és Demokraták Szövetsége Európáért (ALDE) európai liberális pártcsalád Magyarországon. A nyugati és a magyar bérek között tátongó szakadékra próbálják felhívni a figyelmet.
Szerző(k): EconomxAmíg a kormányoldalon már 3 milliárd forintos összköltségben vásároltak plakáthelyeket, addig az egyesült ellenzék mindössze 390 milliót fordított erre a célra. A Fidesz megsérthette a kampányfinanszírozási törvényt azáltal, hogy a közterületi párthirdetésekre közel 1,5 milliárd forintot költött márciusban – derül ki egy friss jelentéséből.
Szerző(k): Nagy Martin