oksz

10.
31.
12:26
OKSZ: csúnya világ vár a vásárlókra, amikor eljön az árréstop első szülinapja

OKSZ: csúnya világ vár a vásárlókra, amikor eljön az árréstop első szülinapja

Az árrésstop hatása 12 hónap elteltével megszűnik, és az infláció visszatér oda, ahol az árréstop bevezetése előtt volt, és minél később történik a kivezetés, annál nagyobb lesz az inflációs sokk.

Szerző(k): Economx
10.
27.
13:51
A kereskedelmi szövetség szerint minden adott az árrésstop kivezetéséhez

A kereskedelmi szövetség szerint minden adott az árrésstop kivezetéséhez

A szövetség szerint minden feltétel teljesült ahhoz, hogy kivezessék az árrésstopot.

Szerző(k): K. O.
10.
06.
19:30
Van valami, amitől nagyon félnek a magyarok: ez a vásárlásra is hatással van

Van valami, amitől nagyon félnek a magyarok: ez a vásárlásra is hatással van

A KSH kiskereskedelmi adatai azt mutatják, hogy élénkül a fogyasztás a boltokban, azonban a lapunknak nyilatkozó elemző szerint hátrébb kell állnunk, hogy a teljes képet lássuk.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
09.
09.
10:00
OKSZ: Már az infláció sem indokolja az árrésstopot

OKSZ: Már az infláció sem indokolja az árrésstopot

Ráadásul arról sincs szó, hogy a túlhevült kereslet fűtené fel az inflációt, mivel kifejezetten visszafogott a lakossági fogyasztás – írja közleményében az Országos Kereskedelmi Szövetség.

Szerző(k): Z. B.
09.
01.
06:01
Több száz milliárd forint marad a magyar családoknál, de vajon mire költik?

Több száz milliárd forint marad a magyar családoknál, de vajon mire költik?

A kormányzati intézkedések 2025-ben 285 milliárd forintot hagyhatnak a családok zsebében, melyből mintegy 190-230 milliárd forint csapódhat le a kiskereskedelemben, ami 0,7-1,1 százalékkal emelheti a forgalmat. 2026-ban már 690 milliárd forintot lesz a többletjövedelem, amelyből 365-485 milliárd forint jelentkezhet le a kiskereskedelemben – mondta az Economxnak Gerlaki Bence, az NGM államtitkára. A mögöttünk hagyott nyári hónapok fogyasztói trendjeit az OKSZ főtitkárával és a CBA kommunikációs igazgatójával elemeztük: bár az üzletek forgalma értékben enyhén növekedett, továbbra is az akciók és a saját márkás termékek viszik a prímet.  

Szerző(k): Gyöngyösi Balázs