A két legnagyobb japán autógyártó bejelentette, hogy megkezdik a fúziós tárgyalásokat. Ezzel a világ harmadik legnagyobb autógyártójává egyesülhet a két vállalat és felveheti az iramot a Teslával.
Szerző(k): Zádori BenceFogyókúrába kezdett karácsony előtt a BUX és a vezető részvények. Kamatokról döntött a magyar és az amerikai jegybank, utóbbi be is borította a részvénypiacokat. A forint egész héten szenvedett. Az Economx heti tőkepiaci összefoglalója.
Szerző(k): S. V.A két japán gyártó létrehozná a világ egyik legnagyobb autóipari konglomerátumát, versenyre kelnének Elon Musk techcégével.
Szerző(k): Sándor ZoltánStella Li, a cég európai vezetője elárulta: először a Dolphin és az Atto 3 modelljei fognak a magyarországi futószalagról legurulni.
Szerző(k): Gulyás ÁbelCsaknem ötödével több új gépkocsit helyeztek forgalomba a magyar utakon októberben, mint tavaly ugyanekkor. Csalókák azonban a remek adatok, hiszen az is kérdés: mihez képest tűnik ennyire rózsásnak a helyzet.
Szerző(k): G. É.Szerkezetátalakítás, gyárbezárás, részvényeladás. Ez mind szerepel a japán autógyár radikális lépései között, amellyel javítani kívánja piaci pozícióit.
Szerző(k): G. É.A kínai Chery megkezdte az oroszországi értékesítésre szánt autók összeszerelését három olyan gyárban, amelyeket nyugati riválisok, a Volkswagen, a Mercedes-Benz és a Nissan ürítettek ki, értesült a Reuters.
Szerző(k): V. G.Az elmúlt években a korábbiaknál kevesebbet vesztettek az árukból a használt gépkocsik, azonban a villanyautókra nem érvényes ez a tendencia.
Szerző(k): Gulyás Ábel