A konténerszállító társaságok pár évig tartó komoly kihívásokkal néznek szembe, de ez nem lesz olyan rossz, mint az az évtizedes pangás, amelyet az iparág 2009 után átélt.
Szerző(k): Horváth TiborA kormány tíz forintra növeli a gázolaj jövedékiadó-tartalmából literenként visszaigényelhető összeget, bevezetik a minimális szolgáltatási díjat és maximalizálják az alvállalkozók számát.
Szerző(k): Zádori BenceMegjárta a legnagyobb magasságokat és mélységeset is a logisztikai szektor, amelyről elmondható, hogy szó szerint behálózza a teljes gazdaságot. Katkics Attila, a SBS Cons. logisztikai szakértője arról beszélt az economx.hu legújabb podcasztjában, hogy rá vannak kényszerítve egy újabb drasztikus áremelésre.
Szerző(k): Gáll CsongorPár éven belül beépíthetik a közel 70 hektáros területet.
Szerző(k): Fogarasi KittiNagy Márton butaságnak nevezte, hogy külföldi cégek szállítják el az itthon megtermelt termékeket, miközben kétmillió négyzetméter raktár terület van Magyarországon.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaA Duna Aszfalt mellett több társaság is társaság dolgozik, jelentős gépparkkal.
Szerző(k): Zádori BenceAz elmúlt 3 évben feje tetejére állt a tengerentúli szállítmányozás világa: sokszorosára nőttek a díjak, megduplázódtak a szállítási idők és bizonytalanság uralkodott a logisztikai cégek és megrendelők körében. Az elmúlt hónapokban a szállítási árak és idők tekintetében nagymértékű javulás tapasztalható.
Szerző(k): Horváth TiborBudapest körül a kormány egy logisztikai gyűrűt hoz létre, amely rácsatlakozik a Budapest-Belgrád vasútvonal fejlesztésre és a V0-ás vasúti körgyűrűre, ebben a fejlesztésben Biatorbágynak döntő szerepe van – mondta az építési és közlekedési miniszter.
Szerző(k): Horváth Tibor