Csak egy kereskedelmi médiaszolgáltató jelentkezett a Nemzeti Választási Bizottságnál (NVB), hogy a szombaton indult választási kampányban politikai reklámot kíván közzétenni - közölte a Nemzeti Választási Iroda (NVI) az MTI érdeklődésére szombaton.
Szerző(k): Szász PéterA médiafogyasztóknak néha fel sem tűnik, de máskor botrányokhoz vezet egy-két rosszul elhelyezett hirdetés. A légi szerencsétlenségek mellett virító repülőjegyhirdetés, vagy a terrortámadásról szóló hírbe becsúszott fekete pénteki akciók reklámja nemcsak ízléstelen, de hatalmas kárt okozhat egy-egy márkának. A hazai hirdetési piacon a márkabiztonság ezen aspektusára egyelőre kevés cég figyel, pedig az Indamedia Sales és a Whitereport közös kutatása alapján itthon sem vehetik ezt félvállról sem a legnagyobb, sem a legkisebb márkák. A kvalitatív felmérés eredményeiről, valamint a brand safety fontosságáról beszélgettünk Incze Kingával, a szakértői interjúk készítőjével.
Szerző(k): Szabó DánielÁprilis elejétől indul a CBA legújabb kampánya, amelyben ismét Icuka a főszereplő, de most egy teljesen új szerepkörben és környezetben lehet őt látni - írja az origo.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 12,5 millió forintra bírságolta a Magyar Telekomot iPhone készülékek jogsértő reklámozásáért.
Szerző(k): Domokos ErikaGyermekeknek szánt vitaminkészítmények reklámozását vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), az eljárást a Béres Gyógyszergyár Zrt., a WALMARK Kft., valamint a Bayer Hungária Kft. -nél indították a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanÚjabb 1,49 milliárd euró (mintegy 466 milliárd forint) büntetést szabott ki a Google-re szerdán az Európai Bizottság, kimondva, hogy az AdSense nevű hirdetési platformjával az amerikai internetes óriásvállalat megsértette a versenyszabályokat - írta az MTI.
Szerző(k): Domokos ErikaSheryl Sandberg, a Facebook második számú vezetője bejelentette, hogy a vállalat szabályozni fogja a kisebbségeket és nehéz körülmények között élőket célzó hirdetéseket - írja az MTI..
Szerző(k): Szász PéterElindult a tavaszi sertéshúsfogyasztás-ösztönző kampány, amelyet az agrártárca a sertéshús marketingjére szánt 440 millió forintos keretből támogat - mondta Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium (AM) mezőgazdaságért felelős államtitkára az MTI szerint.
Szerző(k): Domokos Erika