Reklám

07.
30.
11:48
Ami pénzt nem az állam fizet ki, az a Google-nél és a Facebooknál landol

Ami pénzt nem az állam fizet ki, az a Google-nél és a Facebooknál landol

Hárompólusúvá vált a magyarországi médiapiac a bevételek eloszlása alapján 2018-ban, a trend idén folytatódik. A médiaköltések legnagyobb része kvázi egyetlen piaci szereplőnél koncentrálódik, a kormányközeli médiumokat összefogó Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványnál. A második legnagyobb bevételt az olyan globális szereplők teszik el, mint a Facebook és a Google. A harmadik piaci tömb pedig a hagyományos független kiadóké, ügynökségeké - az utóbbiak azzal szembesülnek, hogy sokan vannak az eszkimók, de egyre kevesebb a fóka.

Szerző(k): Szabó Dániel
07.
19.
19:11
Új szereplő tűnt fel az állami reklámkampányokban - egy vendéglős is nyer vele

Új szereplő tűnt fel az állami reklámkampányokban - egy vendéglős is nyer vele

A Magyar Turisztikai Ügynökség tavaly alapított cége egy tízmilliárdos és egy hatmilliárdos keretmegállapodást kötött turisztikai kampányok lebonyolítására. A hatmilliárdos munkát egy új szereplő, a Mediator Group Reklámügynökség Kft. nyerte el, amelynek novemberben lett új résztulajdonosa egy vendéglátós szakember személyében.

Szerző(k): Domokos Erika
07.
13.
10:08
Feltámad a régen eltűnt, legendás magyar márka

Feltámad a régen eltűnt, legendás magyar márka

A napokban dobja piacra az 50-es, 60-as évek ikonikus üdítőitala nyomán készült Bambit, a több mint 50 márkát menedzselő Unger and Partners. Az alapító és ügyvezető Unger Zsolt prémiummárka-specialista, eddig olyan sikeres brandeken dolgozott, mint a Kreinbacher, a Sauska, a Gere, a Vis Vitalis, valamint az Ilcsi.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
07.
09:58
Hernádi Zsolt eladta a magyar randiportáljait

Hernádi Zsolt eladta a magyar randiportáljait

Hernádi Zsolt, a Mol Nyrt. elnök-vezérigazgatója kiszáll az online társkereső bizniszből. Az osztrák Russmedia International ugyanis megvásárolta a tulajdonrészét a legnagyobb hazai társkereső oldalakat működtető Dating Central Europe-ban.

Szerző(k): Herman Bernadett
05.
27.
15:55
Bújtatot reklámozáson is kapták a népszerű C vitaminos céget

Bújtatot reklámozáson is kapták a népszerű C vitaminos céget

31 milliós forintos bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a "Novo C plus" vitaminkészítmények miatt, a disztribútor megtévesztő reklámozás eszközével élt.

Szerző(k): Szabó M. István
05.
27.
13:35
Megtalálták az FPÖ-botrány titkos győztesét

Megtalálták az FPÖ-botrány titkos győztesét

Az osztrák hírügynökség megtalálta az igazi győztesét az osztrák kormány felbomlásához vezető botránynak. Ez pedig a Red Bull.

Szerző(k): Lovas-Romváry András
05.
08.
12:49
Feladja a Youtube: előfizetés helyett jönnek a reklámok

Feladja a Youtube: előfizetés helyett jönnek a reklámok

A YouTube annak idején teljesen ingyenes videómegosztóként indult el, de a Netflix és a többi streaming-szolgáltató sikerén felbuzdulva szintén elindított egy fizetős prémium konstrukciót. A Youtube Originals havi 12 dollárért kínált exkluzív tartalmakat reklámmentesen, de a Google albrandje feladja a harcot és hirdetéseket rak a műsorokba.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
03.
18:34
Drasztikus bejelentést tett a H&M

Drasztikus bejelentést tett a H&M

Közel négy évtized után megszünteti nyomtatott katalógusát a H&M – jelentette be a svéd ruházati vállalat. „A fogyasztói szokások változása nyomán ma már az interneten vásárolnak az emberek, ezért úgy döntöttünk, hogy búcsút intünk a katalógusunknak” – idézi a cég honlapját a G7.hu.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
19.
11:57
Akcióba léptek a kínai internetcenzorok

Akcióba léptek a kínai internetcenzorok

Cenzúrázták a Leica optikai készülékeket gyártó német vállalat oldalát a kínai Weibo mikroblogon, miután a cég neve összefüggésbe került egy az 1989-es Tiananmen téri eseményeket bemutató promóciós videóval - derül ki a South China Morning Post (SCMP) hongkongi lap pénteki cikkéből.

Szerző(k): Szepesi Anita