A Magyar Turisztikai Ügynökség tavaly alapított cége egy tízmilliárdos és egy hatmilliárdos keretmegállapodást kötött turisztikai kampányok lebonyolítására. A hatmilliárdos munkát egy új szereplő, a Mediator Group Reklámügynökség Kft. nyerte el, amelynek novemberben lett új résztulajdonosa egy vendéglátós szakember személyében.
Szerző(k): Domokos ErikaA napokban dobja piacra az 50-es, 60-as évek ikonikus üdítőitala nyomán készült Bambit, a több mint 50 márkát menedzselő Unger and Partners. Az alapító és ügyvezető Unger Zsolt prémiummárka-specialista, eddig olyan sikeres brandeken dolgozott, mint a Kreinbacher, a Sauska, a Gere, a Vis Vitalis, valamint az Ilcsi.
Szerző(k): K. Kiss GergelyHernádi Zsolt, a Mol Nyrt. elnök-vezérigazgatója kiszáll az online társkereső bizniszből. Az osztrák Russmedia International ugyanis megvásárolta a tulajdonrészét a legnagyobb hazai társkereső oldalakat működtető Dating Central Europe-ban.
Szerző(k): Herman Bernadett31 milliós forintos bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a "Novo C plus" vitaminkészítmények miatt, a disztribútor megtévesztő reklámozás eszközével élt.
Szerző(k): Szabó M. IstvánAz osztrák hírügynökség megtalálta az igazi győztesét az osztrák kormány felbomlásához vezető botránynak. Ez pedig a Red Bull.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásA YouTube annak idején teljesen ingyenes videómegosztóként indult el, de a Netflix és a többi streaming-szolgáltató sikerén felbuzdulva szintén elindított egy fizetős prémium konstrukciót. A Youtube Originals havi 12 dollárért kínált exkluzív tartalmakat reklámmentesen, de a Google albrandje feladja a harcot és hirdetéseket rak a műsorokba.
Szerző(k): Szabó DánielKözel négy évtized után megszünteti nyomtatott katalógusát a H&M – jelentette be a svéd ruházati vállalat. „A fogyasztói szokások változása nyomán ma már az interneten vásárolnak az emberek, ezért úgy döntöttünk, hogy búcsút intünk a katalógusunknak” – idézi a cég honlapját a G7.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyCenzúrázták a Leica optikai készülékeket gyártó német vállalat oldalát a kínai Weibo mikroblogon, miután a cég neve összefüggésbe került egy az 1989-es Tiananmen téri eseményeket bemutató promóciós videóval - derül ki a South China Morning Post (SCMP) hongkongi lap pénteki cikkéből.
Szerző(k): Szepesi Anita