A szakember az új projektről mindössze annyit árult el a Marketing&Media magazinnak, hogy a legújabb Bambi üdítőknél, meg nem nevezett megrendelőikkel közösen négy receptúrát alkottak meg.
Elmondása szerint ez egy craft üdítő lesz, amely az 1947-ben a Hazai Szikvíz és Üdítő Italok Üzemében született termék nyomán készül. Az édes ízét a gyümölcstartalom garantálja, tehát nincs utólag cukrozva. Botanical szódának van aposztrofálva a természetes gyümölcspermet miatt, a négy ízből az egyik pedig gyömbér- és borókakombináció lesz.
Unger úgy fogalmazott: helyi üdítőként lehet azonosítani és a napokban jelenik meg a piacon. A dizájn természetes lett, és véleményük szerint tökéletesen beleillik a legaktuálisabb gasztronómiai trendekbe. Menő és finom - értékelt.
A szocializmus korszakának ismert üdítőjét annak idején két és féldecis csatos üvegben forgalmazták. A Bambi 1970-ben szűnt meg, amikor a FÁJIV margitszigeti üzemében hozzálátott a Pepsi palackozásához és emiatt leállította az üdítőt gyártó gépsorokat.
Számtalan próbálkozás igyekezett azóta feléleszteni a márkát - de a siker eddig elmaradt.
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Nem vicceltek, tényleg a Mol az ország legnagyobb kávézója
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Valószínűleg épp most durran ki minden idők egyik legnagyobb tőzsdelufija
Letétbe helyezi több mint 6 milliárd forint értékű gyűjteményét az MNB