A Yahoo! Inc. internetes médiavállalat 48,5 millió dollár - részvényenként 9 cent - veszteséggel zárta a második negyedévet, szemben az előző év azonos időszakában elért 53,3 millió dollár adózott eredménnyel, miután weboldalai iránt erőteljesen visszaesett a hirdetők érdeklődése. Az árbevétel, összhangban az elemzők már lefelé módosított várakozásaival, 182,2 millió dollárról 273 millió dollárra csökkent.
Berlin és Róma felháborodva reagált.
Egyre többen gondolják úgy, hogy a közösségi platform egy ál-vásárlási csatornává vált.
Újabban azzal vádolják a Teslát, hogy elektromos autói nem biztonságosak.
Sorra nyitnak az ország fürdői és strandjai, amelyek jegyárai sem drágulnak tovább.
Ötven év után befejezik a gyártását annak a processzornak, amely generációkat határozott meg.
Van-e tényleges esély Maduro leváltására?