Mostanra látta érettnek a magyar piacot a luxusóragyártó világcégek közül a Richemont-csoport arra, hogy megállapodjon két márkája, a Cartier és a Piage órák itteni forgalmazásáról. A luxusórák piacán komoly zavart okoznak a Törökországból, Thaiföldről és Kínából érkező hamisítványok, amelyek éves forgalma már meghaladja az eredeti luxusmárkák értékesítéséből származó összes bevételt. Részletek a mai Napi Gazdaságban.
Vészjelzést küldött a Magyar Reklámszövetség. Gulyás János, a szervezet elnöke azt mondta: a reklámbevételek húsz évvel ezelőtti szinten vannak, az iparág évek óta mélyütések sorozatát szenvedi el.
A gázértékesítésből származó bevétel 2023-ban 3125 milliárd rubel volt, mintegy fele az egy évvel korábbinak.
Mennyi virágot lehet venni 2 465 030 forintból?
Az MBH elemzői szerint elérhető a jegybanki cél.