Két francia partnerszervezettel együttműködve a Magyar Bor Marketing Kht. nagyszabású promóciós kampány indítását tervezi az USA piacán, amelynek lebonyolítására ügynökséget keresnek. A program keretében a tokaji borokat ajánlanák. Részletek a mai NAPI Gazdaságban.
A magyar munkavállalók az EU-s átlagkereset 67 százalékát viszik haza. A KSH szerint a budapestiek keresik a legtöbbet, az országos átlagkereset 1,2 szeresét kapták meg a hó végén 2023-ban.
Vissza a jövőbe: a pénz forradalmi átalakulása az aranyra irányítja a figyelmetAz elmúlt évek világgazdasági és tőkepiaci folyamatai „megágyaztak” az arany térnyerésének, de az aranyra irányuló figyelem fokozódása illeszkedik egy mélyebb pénzügyi megatrendhez, a jelenleg is zajló pénzforradalomhoz.
Akár tankolhatnánk a jelenlegi ár feléért is.
Egyre több helyen kacérkodnak a dinamikus árazás bevezetésével.
Oroszországnak a háborús gépezet fenntartása miatt fontos a gázeladások élénkítése.