Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország. A Nők Lapja harmadik alkalommal hirdette meg a Food Awards versenyt, amelyen a magazin olvasói a termékeken túl idén először a kereskedelmi áruházláncokra is leadhatták szavazataikat. A Lidl hat első helyezést ért el, többek között
- a Kedvenc áruházam,
- a Legjobb ár-érték arány,
- valamint a Legzöldebb kereskedelmi lánc kategóriákban diadalmaskodott.
A kiskereskedelmi áruházlánc közleménye szerint számos rangos szakmai elismeréssel gazdagodott az elmúlt két évtized során, viszont
azok a díjak, amelyeket a vásárlók szavazatainak köszönhetően nyert el a vállalat, mindig kiemelt jelentőséggel bírnak.
„Ez is megerősítik elkötelezettségünket, hogy az országszerte megtalálható 207 üzletünkben továbbra is széles választékot, illetve magas minőségű, egészségtudatos táplálkozást támogató élelmiszereket kínáljunk vásárlóink számára. Ezek az elismerések különösen fontosak számunkra, mert egyúttal a vásárlók visszajelzései is. Jóleső érzés azt látni, hogy nemcsak a szakma, hanem vásárlóink is elégedettek velünk, szívesen választanak minket és termékeinket” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője annak kapcsán, hogy a diszkontlánc hat elismerést kapott a Food Awards versenyén.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Óbuda tajtékzik, megbénul a környék közlekedése

Durvul a keleti nyitás: ez a magyar város lesz a kínaiak központja

Orbán Viktor halálos fenyegetést kapott

Az új KRESZ betiltja a zenehallgatást

Szakértő a légikatasztrófáról: Nem gondoltam, hogy ilyet valaha látok

Várva várt újítást vezet be a Lidl, komoly problémát old meg

Nagy fordulat jön a rendelőkben: négymillió forint pluszt kaphatnak a háziorvosok

Mintha borotvát nyelnél: brutálisan fájdalmas tünettel támad az új szupervírus

Ennyibe kerül most egy albérlet
