A kétezres években évente hét kilogrammnál is több pulykahús került a magyar emberek tányérjára, mára ez az érték megfeleződött. A Magyar Pulykaszövetség megoldási javaslatokat fogalmazott meg a hazai pulykahús fogyasztás népszerűsítésére.
Szerző(k): EconomxEgy ideje lebeg az éterben a december 24-re is vonatkozó teljes karácsonyi boltzár kezdeményezése. Ez a jelek szerint az egyik legnagyobb hazai bolthálózattal rendelkező élelmiszer-kereskedőnél idén meg is valósul.
Szerző(k): Hercsel AdélBár a XIX. Európai Kereskedelem Napja alkalmából a kereskedelmi szektor képviselői optimistán tekintettek az előttünk álló időszakra, az idei év alulmúlta a tavalyit, és ezen még az sem segít az ágazatnak, ha gazdag lesz a magyarok karácsonya.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaFőleg a szénhidrátokban gazdag ételek okozzák ezeket a költségeket, a szakértők szerint pedig ösztönözni kellene a gyártókat a káros gyakorlatok ellen.
Szerző(k): EconomxAz ultrafeldolgozott élelmiszerekben (UPF) használt egyes szerek magas bevitele összefüggésbe hozható a szívinfarktus, az angina és a szélütés megnövekedett kockázatával – állapította meg egy átfogó francia kutatás.
Szerző(k): Horváth TiborA munkanélküliség növekedése mellett az is nehezíti a német gazdaság talpra állását, hogy a szakképzett dolgozók egyre kevésbé érzik magukat megbecsülve.
Szerző(k): EconomxAz elmúlt egy hét során az átlagárak 33 termékkategóriában mérséklődtek tovább. A látogatottsági adatok alapján az immár többfunkciós bevásárlólistával bővült online platform továbbra is nagy népszerűségnek örvend, az indulás óta ugyanis a látogatók száma már megközelíti az 1,2 milliót.
Szerző(k): Horváth TiborRányomja a bélyegét a mindennapokra a gazdaság gyengélkedése és aggasztó kilátásai a németeknél, ahol fokozódik a munkanélküliség, és egyre több csontváz esik ki a szekrényből. Augusztusban 2,696 millióra emelkedett az állástalanok száma az országban, ami azt jelenti, hogy júliushoz képest 79 ezerrel több lett a munkanélküli.
Szerző(k): EconomxA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az elmúlt 17 év televíziós klasszikus reklámozási gyakorlatát tekintette át annak érdekében, hogy a hirdetési piac ezen nem elhanyagolható súlyú szegmensének legfőbb trendjeit meghatározza.
Szerző(k): Horváth Tibor