A közlekedés baljós árnyairól, egészen konkrétan nyolc vasúti mellékvonal megkérdőjelezett jövőjéről cikkezett egy közlekedési szaklap. Erre reagálva a Közlekedési Minisztérium gyors cáfolatot tett közzé, kijelentve, hogy az egész csak egy fikció, amihez Lázár Jánosnak semmi köze nincs.
Szerző(k): S. A. S.2025. március 31-ig lesz idejük előterjeszteni a javaslataikat.
Szerző(k): T. E.Az Országgyűlés elé kerül a rákosrendezői beruházást szabályozó államközi szerződéstervezet, Lázár János tárcája gondoskodott róla.
Szerző(k): H. A.A következő hónapok a terület megtisztításáról szólnak majd.
Szerző(k): T. E.Egy több mint négyezermilliárdos új magyar ipari beruházási program körvonalai rajzolódnak ki, és az Economx érdeklődésére kiderült, ezzel összefügg a tízszeres nyereséget produkáló spanyol vasúti vállalat lehetséges felvásárlása is.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaMiközben földbe állt hazánkban a beruházási kedv és nyoma sincs az új lakásépítési programnak, Lázár János építésügyi miniszter meglepő megoldást javasolt a bajban lévő hazai építőiparnak.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaLázár János építési és közlekedési miniszter február utolsó napján jelentette be, hogyan alakul át március 1-től a közösségi közlekedés. A tárcavezető szerint száz éve történt ilyen volumenű változtatás a közlekedésben, és a kedvezmények miatt négymillió magyar jobban jár holnaptól.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaAz utasok egy csoportja túl drágának tartotta a rájuk kiszabott viteldíjat. Tiltakozásuk megértő fülekre talált, azonban csak részben.
Szerző(k): Economx