A 21. század embere a túlhajszoltság kultúrájában éli a mindennapjait. A munka, a család, a teljesítmény és az „énidő” fogalmai ös ...
A fiatalabb és idősebb munkavállalók között mindig is nagy különbségek voltak motivációban, értékrendben és munkamorálban egyaránt ...
Minden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyaszt ...
Halljuk, látjuk, mondjuk – ez volt a mottója az Economx hétfői nagyszabású üzleti konferenciájának, ahol szemben a három majom elvével, semmi nem maradt titok az elhangzottakból, lapunk is percről percre tudósított. Összegyűjtöttük a legfontosabb pillanatokat.
Szerző(k): Zádori BenceBár elsőre azt gondolnánk, hogy a használt mobilpiacon a legolcsóbb készülékekre vadászunk, a valóság ennél sokkal árnyaltabb.
Szerző(k): Zádori BenceAz amerikai e-kereskedelmi óriáscég tipikus vevője átlagosan 37 dolláros tranzakciókkal évente 2662 dollárt költ el a cégnél.
Szerző(k): V. G.Egy friss kutatási jelentés feltárta, hogy mely korosztályokban a legnépszerűbb a kínai webáruház.
Szerző(k): Vermes Ádám