Egy friss kutatási jelentés feltárta, hogy a Temu leghűségesebb vásárlói az 59 év felettiek, őket pedig szorosan követik az X generáció tagjai.
Az egyik ilyen vásárló arról beszélt a Business Insidernek, hogy azért szereti a Temut, mert az ottani termékek emlékeztetik őt a késő esti reklámokban látott dolgokra.
Egy másik pedig azt mondta, hogy Temu kitölti a Bed Bath & Beyond bezárása után hagyott űrt, ahol a pénztárban mindenféle olyan kütyüt talált, amelyek létezéséről nem is tudott.
A Z generáció tagjai azonban már nem állnak ennyire pozitívan a kínai webáruházhoz, szüleiket a „Temu áldozatainak” nevezik a TikTokon.
A Temu milliárdokat költött arra, hogy megvesse a lábát a piacon, a The Wall Street Journal szerint az alkalmazás az ötödik legnagyobb digitális reklámköltő volt 2023 utolsó három hónapjában.
Durva vádakkal illették a Temut, tiszta vizet öntött a pohárba a webshop
A hazai e-kereskedőket tömörítő szövetség a múlt héten döntött úgy, hogy versenyhivatali beadvánnyal fordul a GVH-hoz a kínai webshop jogsértései miatt.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
15 éves lányt szúrtak le az egyik fővárosi szórakozóhely előtt
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Ketyeg az óra karácsony előtt – mutatjuk, mikor és hol lehet még ügyet intézni
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!