Egy friss kutatási jelentés feltárta, hogy a Temu leghűségesebb vásárlói az 59 év felettiek, őket pedig szorosan követik az X generáció tagjai.
Az egyik ilyen vásárló arról beszélt a Business Insidernek, hogy azért szereti a Temut, mert az ottani termékek emlékeztetik őt a késő esti reklámokban látott dolgokra.
Egy másik pedig azt mondta, hogy Temu kitölti a Bed Bath & Beyond bezárása után hagyott űrt, ahol a pénztárban mindenféle olyan kütyüt talált, amelyek létezéséről nem is tudott.
A Z generáció tagjai azonban már nem állnak ennyire pozitívan a kínai webáruházhoz, szüleiket a „Temu áldozatainak” nevezik a TikTokon.
A Temu milliárdokat költött arra, hogy megvesse a lábát a piacon, a The Wall Street Journal szerint az alkalmazás az ötödik legnagyobb digitális reklámköltő volt 2023 utolsó három hónapjában.
Durva vádakkal illették a Temut, tiszta vizet öntött a pohárba a webshop
A hazai e-kereskedőket tömörítő szövetség a múlt héten döntött úgy, hogy versenyhivatali beadvánnyal fordul a GVH-hoz a kínai webshop jogsértései miatt.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Sok autós már csak akkor veszi észre, amikor késő: ez történik a kocsival, ha erre nem figyelünk oda
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Újabb sokk a bevásárlásnál: már ezek a kedvenceink is érintettek
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni