A hazai piacra is belépett a lengyel webáruházpiac, az Allegro, ahol több mint 150 millió ajánlat közül választhatnak a fogyasztók.
Szerző(k): Gulyás ÁbelBelépett a magyar piacra az Allegro, Kelet-Európa legnagyobb e-kereskedelmi piactere.
Szerző(k): T. E.Ha a magyar gazdaság újra érdemben növekedni akar, ahhoz szükség van a mostaninál dinamikusabb fogyasztásra is. Bár a kereskedelmi forgalom ma még nem számottevő része a digitális csatorna, a következő években, a várt újabb konjunktúraciklus idején a mainál jóval hangsúlyosabb lehet, ezért megvizsgáltuk régiós szemüvegen át, hol tartanak a hazai webáruházak. Megállapítható, hogy Magyarország e-kereskedelme versenyképes Kelet-Közép-Európában, de számos rivális – például Lengyelország, Csehország és Szlovénia – bizonyos mutatók tekintetében (úgy mint az online költés, az átlagkereset vagy a GDP) jobban teljesít. Amire leginkább építhetünk, az a jó pozíció az online vásárlók arányában és a webáruházak számában.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsUtóbbi a hazai e-kereskedelmi piac egyik vezető szereplője, és már a negyedik hagyományos boltját nyitja Magyarországon. De tényleg van erre igény, egyáltalán mi lehet a stratégia?
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsMég az idén megnyit a lengyel Allegro online piactere.
Szerző(k): T. E.Jelentősen átalakultak a fogyasztási szokások: igyekszünk megtakarítani, és az ország határán kívülről vásárolni.
Szerző(k): T. E.A csekély keresletre hivatkozva kivonul az Afound online outletéből.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraGyerekenként minimum 40 ezer forintos kiadással lehet kalkulálni.
Szerző(k): T. E.