Az eMAG a központosítást azzal magyarázza, hogy így tudnak továbbra is versenyképes ajánlatokat kínálni, illetve az üzleti tevékenység ezzel marad hosszú távon is fenntartható.
Szerző(k): Vermes ÁdámAz amerikai vásárlók 14,2 milliárd dollárt költöttek online az Amazon 48 órás Prime Day akciója során, ami 11 százalékkal több, mint egy évvel ezelőtt.
Szerző(k): Horváth TiborA magyarok 71 százaléka házhozszállítással rendeli meg csomagjait.
Szerző(k): EconomxElfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete, miközben a kínai Temu, a Shein vagy éppen a török Trendyol egyre inkább leuralja a piacot.
Szerző(k): T. E.Teljesen átalakítja az e-kereskedelmet a Temu: a hagyományos hazai e-kereskedők számára szinte megugorhatatlan feladat a webshopok olyan fejlesztése, amely magas szintű ügyfélélményt nyújt, kellő biztonsággal.
Szerző(k): Nagy László NándorAzt mondják, ők nem webáruház, ezért nincs információja a csomagokról.
Szerző(k): K. O.A Sameday a Sprinter futárszolgálat felvásárlására tett szándéknyilatkozatot, a tulajdonosváltást még a Gazdasági Versenyhivatal vizsgálja.
Szerző(k): K. R.A vásárlók nem szeretnek tolongani, és mára átalakultak a vásárlói szokások– ezzel kezdte előadását Daradics Kinga, az Extreme Digital eMAG Kft. ügyvezetője. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatását idézve elmondta, a kisvárosokban, ahol kevés a bolt, szívesen vásárolnak online az ott élők. A fővárosiak 34 százaléka, a kisebb településen lakók 26 százalék vásárol webshopokban.
Szerző(k): Koncsek Rita