Az első kilenc hónapban közel 620 ezer autónak lett új tulaja.
Szerző(k): EconomxAz USA-ban az elektromos autózás lassabban kezdett terjedni, mint Európában vagy pláne Kínában, és szinte teljesen a Tesla uralta a piacot. Most már egyre népszerűbbek az elektromosok, és több gyártó mind nagyobb szeletet hasít ki a tortából.
Szerző(k): Fellegi TamásA márkaértéket tekintve a német távközlési cég szerezte meg az első helyet a Brand Finance 500 legértékesebb európai cégéről szóló listán.
Szerző(k): Zádori BenceA probléma fennakadást jelentett az értékesítőknél és a márkaszervizekben is.
Szerző(k): EconomxTavasszal a portálunk konferenciáján arról beszélt, hogy látszik, hogy nincs pénze az embereknek, az eladási statisztikák katasztrofálisak.
Szerző(k): EconomxKözzétette az orosz Forbes az orosz piac legnagyobb külföldi vállalatainak értékelését. A lista csaknem a felével frissült a háború kitörése óta.
Szerző(k): Zádori BenceA kezdetben a vevők által elkényeztetett Teslának egyre inkább fel kell vennie a versenyt más gyártókkal, a belsőégésűekkel, és a vásárlóerőt megviselő inflációval. Most hazai pályán teszi ezt még: végre 40 ezer dollár alatt a Model 3 indulóára.
Szerző(k): Fellegi TamásLengyelországban készülnek majd a Volkswagen konszern elektromos autóihoz szükséges, olcsó akkumulátor-alkatrészek. Az 1,7 milliárd eurós beruházással 2030-ig 900 munkahelyet hoznak létre az együttműködő felek.
Szerző(k): EconomxNem épít akkumulátorgyárat a Volkswagen Nagysurányban (Érsekújvári járás) – írja négy forrásra hivatkozva a Hospodárske noviny.
Szerző(k): Horváth Tibor