N°1 Value néven új, saját márkás termékcsaláddal dobbant a Spar, de a magyar piacra való belépéséről egyelőre még nincs hír.
Szerző(k): Tér DiánaA Spar 2021-ben új, regionális beszállítói rendszert alakít ki, amelynek teljes kiépítése 2022-ben fejeződik be. Az 1,7 milliárd forintos program növeli a magyar kistermelő beszállítók értékesítési lehetőségeit, emellett új munkahelyeket is teremt.
Szerző(k): Tér DiánaA visszahívott virágföldet vásárlóknak visszatérítik a pénzt.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Maci Pékség is eladót keres az uniós foglalkoztatási portálon. Járvány előtti szint felett az eladóhiány, már a boltvezető párizsit szeletel. Még jó, hogy a vásárló nem kér pénzt, amiért a pénztáros helyett ő dolgozik az önkiszolgáló pénztárban. És ez máshol Európában is így van.
Szerző(k): Molnár CsabaAz üzletlánc egy pesti és két budai szupermarket áruházát modernizálta: a beruházásra több mint 1,5 milliárd forintot fordított. Az átalakítás során átalakították a vevőtér elrendezését, megváltozott az áru-kihelyezés, és új, egyedi hűtőket szereltek be - derül ki a cég közleményéből.
Szerző(k): Szabó DánielA Spar Magyarország augusztustól „Spar Hazai. Szeretem” márkanéven hagyományos magyar ízvilágú élelmiszereket kínál boltjaiban, az Irinyi Terv Élelmiszeripari Beszállítófejlesztési Programjának keretében pedig már 30-nál több csatlakozó gyártócéggel működik együtt. A társaság vezetője elárulta, miért lényeges számukra hazai termékek felkarolása, és milyen programokat indítottak ezen a fronton.
Szerző(k): K. Kiss Gergely„SPAR HAZAI.SZERETEM” névvel kiváló minőségű, hagyományos magyar ízvilágú élelmiszerek kerülnek még a nyáron az áruházlánc polcaira - adta hírül a kiskerlánc.
Szerző(k): Domokos LászlóTöbbféle Milka-jégkrémet hívott vissza a Spar az egyik összetevő etilén-oxid szennyezettsége miatt
Szerző(k): Rácz Gergő