Az Economxnak nyilatkozó légiközlekedési szakértő szerint az utóbbi idők baleseteit üzemeltetési vagy emberi hiba okozta, és nem maga a repülőgép „márkája”, de a sok incidens után már mindenki csak a Boeing nevet nézi. Ez utóbbi meg is látszik a cég papírjainak árfolyamán, amelyet alaposan megtépáztak az elmúlt évek, így a Boeing ki is került a világ legértékesebb cégeinek élbolyából.
Szerző(k): Károly Gábor, Kreivich OrsolyaGyors lefolyású betegség következtében elhunyt egy olyan szivárogtató, aki a repülőgyártó egyik beszállítójánál hívta fel a figyelmet a gyártási hibákra. Két hónappal korábban egy másik szivárogtatót találtak holtan a hatóságok.
Szerző(k): Vermes ÁdámAz elmúlt évek biztonsági hiányosságai nyomán készített új jelentés feltárta, hogy 546 ezer dollárral többet költött a Boeing a vállalat felső vezetőinek a privát utazásaira. A pénzügyi nehézségekkel küzdő cég 2021 és 2023 között 1,9 millió dollárt fizetett négy igazgató személyes útjaira.
Szerző(k): Gulyas ÁbelDave Calhount az év végén lelép a cég éléről.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsMichael O'Leary egy exkluzív interjúban ostorozta a francia pénzügyminisztert „ostoba és meggondolatlan” megjegyzései miatt, miszerint inkább Airbusszal repülne.
Szerző(k): Horváth TiborVégzetes veszélyben volt a fedélzeten tartózkodó 153 mit sem sejtő utas.
Szerző(k): S. A. S.Ed Clark 18 év után azonnali hatállyal hagyja el a vállalatot.
Szerző(k): EconomxNéhány hónappal ezelőttig Párizs az olimpiai játékok idején a Fények városa fölött légi taxival közlekedő emberek látványával kápráztatta el az újságírókat, ez azonban nem fog megvalósulni.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraÚjabb problémákat tártak fel a 737 Max típusú repülőgépek gyártása során: mindez pedig arra kényszeríti a Boeinget, hogy mintegy 50 gépet átépítsen.
Szerző(k): Economx