Már zajlanak a munkálatok, az egyik budai kerületben is külön sávot kapnak a kerékpárosok.
Szerző(k): EconomxMíg hazánk alig félmillió kerékpárt gyártott tavaly, addig uniós szinten közel 15 millióval bővült a szám.
Szerző(k): EconomxSzeptember 16-tól 22-ig, az Európai Mobilitási Hét keretében a MÁV-START, a GYSEV és a TramTrain járatain utazók a kerékpárjukat díjmentesen vihetik magukkal. Szegeden pedig ezeken a napokon egy személygépkocsi érvényes forgalmi engedélyének felmutatásával két felnőtt és három gyermek veheti igénybe menetjegy váltása nélkül a helyi buszokat.
Szerző(k): EconomxAz utóbbi években heves vitákat kiváltó elektromos rollereket egyre kevesebb helyen látják szívesen a helyiek: rengeteg balesetet okoznak a kétkerekű járművek.
Szerző(k): Fogarasi KittiAz egyik nagy kölcsönző cég bővítette villanybicikli szolgáltatását.
Szerző(k): EconomxHa harc, legyen harc, talán ez is lehetne a jelszava annak a vitának, amely 2020 tavasza óta nem akar csitulni. Az elején még jobban belenyugodtak a főváros lakói a kerékpársávokba, mert 2020 tavaszán fogalmuk/nk sem volt, mi lesz a járvány kimenetele, de most, 2023 augusztusának végén még mindig ölik egymást a közlekedésben résztvevők a biciklisek miatt.
Szerző(k): EconomxA szabad szervizelés segítségével kerülhető el, hogy a gyártók szakszervizekbe kényszerítsék a fogyasztókat és monopóliumukat kihasználva jól megkopasszák őket a szervizköltségekkel. Az elektromos biciklik szervizelése azonban kikerülhet a szabad szervizelés joga alól.
Szerző(k): EconomxHa az összes elektromos rollert segédmotoros kerékpárrá minősítenék, akkor a rollermegosztó cégek lehúzhatnák a rolót.
Szerző(k): EconomxSok mindent látott már a magyar autópályákat üzemeltetető MKIF, de az út közepén élőben tudósító biciklissel még ők sem találkoztak.
Szerző(k): Károly Gábor