Akár egy évtizeddel is tovább gyárthat belső égésű motoros autókat az Audi, mint ahogy azt korábban bejelentették.
Annyira visszaesett a kőolaj ára, hogy Kína egyik legtekintélyesebb olaj- és gázipari vállalatának az adózott eredménye is jóval s ...
Stockholm tízezer svéd koronás, mintegy 362 ezer forintos prémiumot fizet mindenkinek, aki fosszilis üzemanyaggal hajtott autót le ...
A német autóipari részvények siralmas teljesítményt nyújtottak tavaly, tükrözve az iparág problémáit az elektromos átállással. Az év eleje óta azonban fel tudták venni a ritmust, és 5-15 százalékot drágultak másfél hónap leforgása alatt. Most azonban olyan szintre értek, ahol hosszú időre eldőlhet sorsuk, legalábbis technikailag.
Szerző(k): EconomxA svéd Northvolt vállalatra sokáig úgy tekintettek, mint a világ legtöbb elektromos járműelemét gyártó kínai óriáscégek potenciális európai riválisára. A cég vezetése csütörtökön csődvédelmet kért az Egyesült Államokban, miután 5,8 milliárd dollár adósság mellett, mindössze 30 millió dollár készpénz maradt.
Szerző(k): Vígh GáborNem lehet zöld átállásról beszélni megfelelő töltési infrastruktúra és megfizethető alapanyagok híján, nyilatkozta a BMW kormányzati ügyekért és üzleti kommunikációjáért felelős szóvivője az Economxnak. Ezen felül az EU szubvencióellenes intézkedései a kínai elektromos járművek ellen oda vezetnek, hogy a BMW-csoport magasabb importvámokat fizet, mint egyes kínai gyártók. A vállalat általános állaspontja szerint az Európai Unió irrealisztikus, karbonsemlegességet célzó előírásai tovább nehezítik az európai gyártók dolgát, akiknek mindeközben az olcsó kínai konkurenciával is fel kell venni a versenyt a hazai piacokon.
Szerző(k): Balatoni LillaA klímaváltozás elleni harc, a zöldenergia és az elektromos autózás el fog bukni, legalábbis erre fogad a hedge fundok többsége pozícióik alapján. Már most sem állnak jól ezek a befektetések, de ha Trump nyer, akkor valószínűleg hatalmas gyomrost fog kapni a zöld átállás.
Szerző(k): Lovas-Romváry András