elektromos_autó

08.
02.
14:21
Ezért nem akarnak a magyarok még elektromos autót

Ezért nem akarnak a magyarok még elektromos autót

Nem idegenkednek a magyarok az e-autóktól, de visszatartja őket, hogy magasabbak az ilyen járművek árai, nem elég nagy a hatótávolságuk és nincs megfelelőmennyiségű töltőállomás.

Szerző(k): Economx
08.
01.
16:11
Még idén leállítják egyes járművek gyártását, felforgatja a kínálatot az ázsiai luxusmárka

Még idén leállítják egyes járművek gyártását, felforgatja a kínálatot az ázsiai luxusmárka

Ősszel beszűntetik a Lexus IS, RC és az elektromos UX 300e gyártását. Jövő évtől azonban intenzív modellfrissítés várható.

Szerző(k): Gulyás Ábel
07.
31.
10:40
Sorcsere volt a villanyautóknál, felrobbant a használtautó-piac

Sorcsere volt a villanyautóknál, felrobbant a használtautó-piac

Komoly árcsökkenés történt 2025 első felében a használt elektromos autók piacán Magyarországon. A Tesla Model 3 egy év alatt átlagosan 2,7 millió forinttal, azaz 16,7 százalékkal lett olcsóbb, de a BMW i3 és a Nissan Leaf ára is mérséklődött.

Szerző(k): Economx
07.
29.
12:18
Kötelezővé tennék, amit senki sem akar: így bukhatja el az EU az elektromos autós álmait

Kötelezővé tennék, amit senki sem akar: így bukhatja el az EU az elektromos autós álmait

Az Országos Flottafelmérés eredménye szerint a magyar vállalati autóparkok egyre idősebbek, a cégek többsége pedig halogatja a járműcserét a gazdasági bizonytalanság és a finanszírozási költségek emelkedése miatt. Az elektromos autók iránti érdeklődés megtorpant, elsősorban a töltési infrastruktúra hiányosságai és a magas birtoklási költségek miatt. Mindeközben az Európai Bizottság szigorúbb flottaszabályozáson dolgozik, amit a német kancellár máris élesen kritizált.

Szerző(k): Vermes Ádám
07.
26.
16:28
Nem hatotta meg a magyarokat az elektromos autó mánia: továbbra is a dízel tarol

Nem hatotta meg a magyarokat az elektromos autó mánia: továbbra is a dízel tarol

Habár egyre kevesebben vásárolnak dízeles autót, de még mindig sokkal többen választják ezeket az elektromos autó helyett, még az uniós támogatások ellenére is.

Szerző(k): B.E.
07.
26.
14:01
Óriási bajba került a patinás autógyártó, belefulladtak az elektromos forradalomba

Óriási bajba került a patinás autógyártó, belefulladtak az elektromos forradalomba

Hiába vár egy elektromos Porsche Cayenne bemutatásra, illetve hiába fogy jól az elektromos Macan, vissza kellene hozniuk a kivezetésre kerülő belső égésű motoros változatot, ha fenn akarják tartani vagy növelni az eddigi volument.

Szerző(k): Economx
07.
21.
06:40
A BYD így szorítja sarokba Elon Musk Tesláját

A BYD így szorítja sarokba Elon Musk Tesláját

A kínai cég jó eséllyel idén túlszárnyalja a Teslát az elektromosautó-értékesítésben; előnyét az alacsonyabb árakra, a hibridekre és a teljes gyártási kontrollra alapozza.

Szerző(k): T. E.
07.
21.
05:41
Főhet a cégautósok feje: brutális szigorításra készül az EU

Főhet a cégautósok feje: brutális szigorításra készül az EU

Betiltaná a belső égésű motorokat a céges és a bérautókban az Európai Unió. A szabályozást gyorsan életbe is léptetnék.

Szerző(k): G. É.
07.
20.
21:06
Ez az ország már szinte csak elektromos autót használ, miközben ontja a földje az olajat és a gázt

Ez az ország már szinte csak elektromos autót használ, miközben ontja a földje az olajat és a gázt

Norvégia lehet az elektromos autók piacának globális vezetője, már majdnem midenki letette a benzines vagy éppen dízeles kocsiját. Az adatok szerint ők már csak az autósok 7 százalékát teszik ki. Annyi ösztönzőt talált ki a kormány, hogy nem lehetett ellenállni az átállásnak. A hozadéka a tiszta levegő és a csendesebb környezet lett.

Szerző(k): L. K.