e-kereskedelem

06.
13.
10:42
Élhet még az ingyenes visszaküldés lehetősége?

Élhet még az ingyenes visszaküldés lehetősége?

Nagy visszhangot vetett a Zara májusban bevezetett, 1.95 fontos (kb. 900 Ft) díja, amely azokra a termékekre vonatkozik, amelyet a vevők külső visszavételi pontokra küldenek vissza Nagy-Britanniában. A cég ezt előzetesen be sem jelentette, hanem mindjárt alkalmazni kezdte május 3-án, így egy online vásárlás a boltihoz képest 5,9 fontos többletköltséggel jár, amennyiben a nem megfelelő termékeket ilyen módon küldi vissza a vásárló - írja a kosarertek.hu.

Szerző(k): Szász Péter
06.
09.
16:21
Nagyot mennek  a magyar e-kereskedők, mégis saját magukat akadályozzák

Nagyot mennek a magyar e-kereskedők, mégis saját magukat akadályozzák

Az elmúlt két évben Magyarországon is nagy lökést kapott az e-kereskedelem, a hazai vásárlók is egyre többször és több mindent rendelnek online, sok webáruház azonban még mindig a hazai szegmensben erős és több okból kifolyólag nem lép a nemzetközi színtérre.

Szerző(k): Tér Diána
05.
24.
13:58
Száguld az internetes bolhapiac, pár termékért virtuális közelharcot kell vívni

Száguld az internetes bolhapiac, pár termékért virtuális közelharcot kell vívni

Éves szinten több mint kétmillió terméket adnak el Vaterán, az oldalon tavaly ősz óta eladott termékek átlagosan kevesebb, mint két hét alatt keltek el. A leggyorsabban elpasszolható termékek listáját az otthon kallódó szerszámok, nyomtatók, szórakoztató elektronikai kütyük vezetik.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
20.
08:20
Megfontoltak a magyarok: last minute költik el a pénzüket

Megfontoltak a magyarok: last minute költik el a pénzüket

Megváltozott az online szolgáltatások piaca, a vevők óvatosabban döntenek, egyre többen csak az utolsó pillanatban vásárolnak, és átalakult a keresett szolgáltatások köre - derül ki a főként internetes élmény-szolgáltatásokat kínáló Bónusz Brigád és az az e-kereskedelem kutatására szakosodott GKID közös felmérésből.

Szerző(k): Tér Diána
05.
05.
11:20
Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

A GKID 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
19.
12:31
Fontos változás: az eMAG és az Extreme Digital közös platformra kerül

Fontos változás: az eMAG és az Extreme Digital közös platformra kerül

Újabb mérföldkőhöz ért az eMAG és az Extreme Digital összeolvadása: május 2-ától a vásárlók az eMAG online platformján keresztül érhetik el a két márka termékeit és szolgáltatásait - jelentették be. A közös platformra való váltással a vállalat jelentősen növeli hatékonyságát, ami az árak mellett a szállítás gyorsaságában is érvényesülni fog - év végére országszerte hétszáz easybox csomagautomatában tudják majd átvenni a vásárlók rendeléseiket akár 24 órán belül.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
13.
16:13
Fontos bejelentést tett a Tesco: 72 ezer háztartást érint

Fontos bejelentést tett a Tesco: 72 ezer háztartást érint

A Tesco bajai, paksi és szekszárdi hipermarketje is csatlakozott a Tesco Otthonról szolgáltatásához, így újabb 72 ezer háztartásban érhető el online az áruházlánc több mint 11 ezer friss és tartós terméket tartalmazó kínálata. Ezzel országszerte már közel 2,5 millió otthonból hozzáférhető a tescós online rendelés és házhozszállítás.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
26.
16:55
Így verik át a vevőket a webáruházak

Így verik át a vevőket a webáruházak

618 súlyosan vétő webáruházat találtak a fogyasztóvédők. Rendszeresek a félretájékoztatások, a hiányzó információk, van olyan webshop, amelyik az öt éve megszűnt Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot tünteti fel a panaszügyintézéshez. A jótállási szabályoknál sem mindegy, hogy egy év, vagy több is jár a vásárlónak. Nem tanácsos feltüntetni, hogy hányan láttak már egy terméket.

Szerző(k): Szepesi Anita
03.
08.
12:37
Döntött a hatóság: az Alza.hu félmillió kedvezményes kupont oszt szét vásárlói között

Döntött a hatóság: az Alza.hu félmillió kedvezményes kupont oszt szét vásárlói között

Az Alza.hu közel félmillió darab kedvezményre jogosító kupont küld ki azoknak az ügyfeleinek, akik 2019-ben a webáruházban vásároltak - adta hírül az online kereskedőcég.

Szerző(k): K. Kiss Gergely