A férfi, női és gyerekcipők is a legkeresettebb termékek a Zalando magyarországi platformján, a cég fél éve jelent meg a magyar piacon. A vállalat globális szinten vegyes eredménnyel zárta a harmadik negyedévet: nőtt ugyan a bevétele éves összevetésben, de csak kismértékben, azt azonban határozottan jó hírként könyvelhetik el, hogy vásárlóik száma meghaladta az 50 milliót.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennVisszaesőben a dinamika az egyik leggyorsabban növekvő kereskedelmi szegmensben, az iparági szereplők pedig meglehetősen borúsan látják a jövőt.
Szerző(k): Rácz GergőAz erős piaci verseny a legtöbb esetben késlelteti az online kereskedelemben értékesített termékek áremelkedését - állapította meg az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál az oldal legkeresettebb termékeinek éves árváltozását vizsgálva.
Szerző(k): Domokos LászlóOlyan sokat interneteznek a magyarok, hogy még az uniós átlagot is meghaladja a világhálót böngészők aránya. Már a háztartások 91 százaléka rendelkezik valamilyen internetes hozzáféréssel, de csak a nethasználók ötöde intézte a víz, gáz- vagy áramszolgáltatással kapcsolatos ügyeit a neten.
Szerző(k): Koncsek RitaSzerbiában gyors ütemben fejlődik az online kereskedelem, ám így is messze van a régiós átlagtól, és az ország lakónak csak viszonylag kicsi hányad fordul meg a világháló boltjaiban és áruházaiban.
Szerző(k): Komócsin SándorA vásárlók számára a szállítás gyorsasága és a biztonság egyaránt fontos szempontok az online vásárlásnál, így a webáruházak sikerében meghatározó lehet, hogy milyen futárszolgálatot választanak. A több ezer hazai webáruházzal dolgozó Packeta szakemberei hét pontban foglalták össze, mire érdemes figyelnie egy online kereskedőnek az automatahálózattól a mobilapplikációig.
Szerző(k): Molnár CsabaDrasztikusnak mondható tempóban növekszik az elérhető csomagautomaták száma Magyarországon, amik szépen lassan kiszoríthatják a klasszikus csomagkihordásokat. Az eMAG már egymagában több mint félezer automatát működtet, de 2 éven belül az ötezredik automata felé közeledhetünk. A jelenség fő kiváltói a válság, a háború, és a rugalmasság.
Szerző(k): Sasvári MarcellAz orosz-ukrán háború és az energiaárak megugrása következményeként várhatóan komoly áremelkedés jöhet az online kereskedők házhozszállítási díjainál. Ezért a csomagautomata-szolgáltatók nagyon jelentős ügyfélkört szipkázhatnak el a házhozszállítást végző futárcégektől, mivel utóbbiak esetében sokkal jelentősebb az üzemanyagár szerepe a költségek szerkezetében - hangzott el egy háttérbeszélgetésen.
Szerző(k): K. Kiss Gergely