Az AI-ügynökök térnyerésével alapjaiban változik meg a vásárlás és a digitális fizetés világa. A hiperperszonalizáció és a „szem nélküli” webhasználat új lehetőségeket, de komoly kihívásokat is hoz a fogyasztói élményben és a vállalatok stratégiájában. A Visa víziója szerint a mesterséges intelligencia a teljes vásárlási folyamatban partnerünkké válik, a választástól egészen a biztonságos fizetésig.
Szerző(k): Horváth BalázsA vártnál is magasabb lett az Alibaba nyeresége az elmúlt hónapokban a most közzétett első negyedéves pénzügyi adatai szerint. Az e-kereskedelem is hozott számára bevételt, de az aduász a felhőszolgáltatás volt.
Szerző(k): G. É.Az Alibaba a vártnál erősebb nyereséget ért el a júniusi negyedévben.
Szerző(k): K. P.A vásárlók egyre többet várnak el, így a szektornak is gyorsulnia kell. A GLS lépett elsők között.
Szerző(k): EconomxAz elmúlt 25 évben a posta által kezelt levelek mennyisége több mint 90 százalékkal esett vissza, 1,4 milliárdról 110 millió darabra.
Szerző(k): EconomxA PwC szerint 2,3 millió magyar rendelt már legalább egyszer a kínai Temuról, és az NGM is elismeri, hogy az online kereskedelemben ma az egyik legnagyobb kihívást a távol-keleti platformok gyors térnyerése jelenti. Az alacsony árak mellett sokan a nagy választékra hivatkozva vásárolnak, miközben a harmadik országból érkező áruknál gyakori, hogy nem felelnek meg az uniós biztonsági előírásoknak, veszélyes anyagokat tartalmaznak, vagy nem azt nyújtják, amit a hirdetés ígért.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsA JD.com több mint 4 milliárd eurós ajánlatot tett a Ceconomy AG részvényeire, amely a MediaMarkt és Saturn áruházakat működteti, és vállalta, hogy legalább három évig megőrzi a jelenlegi munkavállalói feltételeket, valamint öt évig fenntartja a márkaszerkezetet.
Szerző(k): T. E.A cégóriásnál úgy néz ki, a felhőbevételek növekedése várhatóan felgyorsul az AI iránti erős kereslet miatt. Ám eközben javában zajlik az üzletág kiélezett versenye a vállalatok között.
Szerző(k): Sándor Zoltán