A BYD lendületesen terjeszkedik Magyarországon, három új márkakereskedéssel bővül a hálózat, miközben a szegedi gyár 2025 második felében már meg is kezdheti a termelést. Az új üzem több ezer munkahelyet teremt, a vállalat célja, hogy elkerülje az EU által Kínában gyártott járművekre kivetett vámokat. Bár a kínai autómárkák jelenléte hazánkban még korlátozott, a BYD dinamikus növekedésével és új beruházásaival hamarosan meghatározó szereplővé válhat a magyar piacon.
Szerző(k): Vermes ÁdámA California Air Resources Board (CARB) emissziós csaláson kapta a Stellantist. A 4,2 millió dolláros (1,66 milliárd forint) bírság megfizetése mellett az érintett furgonok visszahívását is vállalta a francia-olasz amerikai cég.
Szerző(k): Gulyás ÁbelHárom új márkakereskedéssel bővíti a hazai hálózatát a kínai autógyártó, Szeged mellett Győrben és Pécsett is megnyitják a márkakereskedésüket.
Szerző(k): Gulyás ÁbelA két japán gyártó létrehozná a világ egyik legnagyobb autóipari konglomerátumát, versenyre kelnének Elon Musk techcégével.
Szerző(k): Sándor ZoltánÚgy fest, kissé késve jön el a jövő a Lamborghininél: a korábbi bejelentéssel ellentétben ugyanis a 2028-ra ígért piacra dobást 2029-re tolta a luxusautóiról ismert gyártó.
Szerző(k): Sándor ZoltánMár tízmillió dollárt fektetett a robottaxi fejlesztésébe a General Motors, mégis úgy határozott, hogy felhagy nagyratörő terveivel. Ezzel évi egymilliárd dollárt spórol meg a cég.
Szerző(k): G. É.Stella Li, a cég európai vezetője elárulta: először a Dolphin és az Atto 3 modelljei fognak a magyarországi futószalagról legurulni.
Szerző(k): Gulyás ÁbelA világ legnagyobb akkumulátorgyártója és a Stellantis 4,1 milliárd eurós üzemet létesít Zaragozában. A spanyol gyár a CATL harmadik nagy beruházása Európában, Németország és Magyarország után.
Szerző(k): V. G.