Reklám

04.
07.
13:00
Egyre inkább úgy tűnik, hogy Kína lép az Egyesült Államok helyére

Egyre inkább úgy tűnik, hogy Kína lép az Egyesült Államok helyére

Miután Donald Trump leállította a USAID programot, Kína gyorsan lépett: megpróbálja pótolni a kieső amerikai forrásokat, ám ebben egy burkolt reklámtevékenység is van.

Szerző(k): Economx
02.
22.
16:06
Magyar sajtóba magyar reklámot: nyelvvédelem és fogyasztóvédelem, kettő az egyben

Magyar sajtóba magyar reklámot: nyelvvédelem és fogyasztóvédelem, kettő az egyben

A magyar nyelven kiadott sajtótermékekben, magyar nyelvű rádió- és televízióműsorokban, valamint szabadtéri reklámhordozókon megjelenő gazdasági reklámok szövegének – beleértve a jelmondatot is – magyar nyelven kell szerepelnie. Ezt erősítette meg a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság amely a kormányhivatalokkal együtt, a korábbi évekhez hasonlóan az idén is ellenőrzi az általános reklámszabályok és a magyar nyelv védelmét szolgáló előírások betartását.

Szerző(k): Economx, L. K.
02.
21.
11:42
Gyanús a GVH-nak a Normaflore-reklám, vizsgálatba kezd

Gyanús a GVH-nak a Normaflore-reklám, vizsgálatba kezd

Furcsának találja a versenyhivatal többek közt a SMART spóra kifejezést.

Szerző(k): Economx
02.
13.
09:01
Sutyerák reklám miatt kényszerül szabadkozásra a Nissan

Sutyerák reklám miatt kényszerül szabadkozásra a Nissan

Nagy port kavart a Nissan magyarországi importőrének legújabb reklámkampánya. Olyannyira, hogy a cég kénytelen volt lépni az ügyben.

Szerző(k): G. É.
02.
09.
12:25
Az Isten pénzét is elköltik vasárnap az amerikaiak – rekord rekord hátán a Super Bowl miatt

Az Isten pénzét is elköltik vasárnap az amerikaiak – rekord rekord hátán a Super Bowl miatt

Soha ennyit nem fizettek még 30 másodpercnyi reklámért, és soha ennyit nem költött még az amerikai lakosság az NFL nagydöntője kapcsán, mint idén. Hétfőn az NFL vezetése a sokszínűséget hirdette, majd miután Trump bejelentette, hogy részt vesz a döntőn, a liga arról tájékoztatott szerdán, hogy leszedik az End Racism feliratokat a pályáról. Névtelenségüket kérő liga-források szerint így bólintanak rá a jelenlegi politikai rezsimre.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
02.
03.
16:15
A McDonald's nevével terjed gyanús hirdetés a neten

A McDonald's nevével terjed gyanús hirdetés a neten

Minden bizonnyal csalók élnek vissza a McDonald's nevével: a Facebookon indítottak el egy egészen lehetetlennek tűnő hirdetést.

Szerző(k): Zádori Bence
01.
29.
20:22
Felfoghatatlan, mennyibe kerül fél perc reklám a Super Bowlon

Felfoghatatlan, mennyibe kerül fél perc reklám a Super Bowlon

A felmérések szerint az Egyesült Államokban legalább 120 millióan követik majd a Philadelphia Eagles és a címvédő Kansas City Chiefs összecsapását.

Szerző(k): Economx
01.
28.
10:33
Még mindig a tévé a nyerő a reklámpiacon

Még mindig a tévé a nyerő a reklámpiacon

Az Atmedia ügyvezetője, Guttengéber Csaba szerint lineáris tévét mindenki néz, akkora összeg viszont nincsen a háztartások zsebében, hogy azt megfelelő mennyiségű streaming-tartalomra tudják fordítani. Emiatt továbbra is a tv-képernyők előtt találni a legtöbb fogyasztót.

Szerző(k): Economx
01.
09.
12:55
A zöld átállás csak egy óriási illúzió, a politika mélyen hallgat

A zöld átállás csak egy óriási illúzió, a politika mélyen hallgat

Kritikus hatással lehet a háború a fenntarthatósági célokra – nyilatkozta az Economxnek Gelencsér András akadémikus, levegőkémikus, aki szerint a globális fogyasztói társadalom növekedésre alapozott modelljének drasztikus átalakítása lenne az egyetlen esély a modern civilizáció működőképességének fenntartására.

Szerző(k): Kreivich Orsolya