Január elsejétől jelezni kell a hazai előadók jogait kezelő Artisjusnak, ha egy bejelentett zenemű mesterséges intelligencia segítségével készült.
Szerző(k): Gulyás ÁbelA Gazdasági Versenyhivatal még tavasszal indított versenyfelügyeleti eljárást a City Taxival szemben, mert észrevétele szerint a vállalkozás valószínűsíthetően több ponton is megtévesztette a fogyasztókat kereskedelmi kommunikációjával. Pontosabban azt az érzést keltette, mintha egyedül lenne a piacon.
Szerző(k): L. K.Olyan számokat produkál a reklámpiac, hogy degeszre keresi magát néhány szerencsés aktor a techszektorban.
Szerző(k): Sándor ZoltánElérkezett a vásárlás ünnepe: az amerikai eredetű Black Friday hétvégéjén idén is nagy akciókkal csábítanak az üzletek, bár már egész november a leértékelésekről szólt a hazai kiskereskedelemben. A reklámdömping az óvatos fogyasztás fellendítését célozza az ünnepekre, mert van mit lefaragni az előző évek veszteségeiből. Szakértőket kérdeztünk, mire érdemes figyelni a Fekete pénteken.
Szerző(k): Thurzó KatalinA kormányzat betiltaná az alkoholtartalmú termékek reklámját az iskolák és a kórházak közelében. Azonban az továbbra sem teljesen világos, hogy mit lehet és mi az, ami tiltott.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaA kormányzat szigorít a reklámtörvényen, az egészségügyi és oktatási intézmények környékén ezentúl nem lehet alkoholtartalmú italt reklámozni. A kereskedőknek is figyelniük kell a változásokra, ugyanis a kirakatokra is vonatkozik a tiltás. Az nem derül ki, hogy pontosan mit láthatnak az emberek a közterületekről.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaMegközelítette a tizenegy milliárd dollárt a 2024-es amerikai elnökválasztás teljes kampányreklám-költése - derül ki az amerikai politikai reklámok figyelésével foglalkozó AdImpact nevű szervezet szombaton kiadott összegzéséből.
Szerző(k): V. G.A Lánczi Tamás vezette szervezet októberben mintegy bruttó 1,6 milliárd forint értékű szerződést kötött Balásy Gyula cégeivel.
Szerző(k): Sándor Zoltán