Tóth Tamás, aki hosszú ideig a H. Neumann International magyarországi igazgatója volt, majd tavaly néhány hónapig a TMP magyarországi vezetőkiválasztó üzletágának kiépítésén dolgozott - a TMP később, mint köztudott, az Accord-Kennedy Balogh felvásárlásával oldotta meg ezt a problémát -, Helmuth Neumann-nal szervezetfejlesztéssel és coachinggal foglalkozó tanácsadó céget alapított. A Leadership & Coaching Center (LCC) Vezetői Tanácsadó Kft. és hasonló nevet viselő bécsi testvérvállalata formálisan csak a többségi tulajdonos, Neumann személyén keresztül kapcsolódik a magyar piac egyik legnagyobb fejvadász cégéhez. Neumann a vezetőkiválasztással foglalkozó, bécsi székhelyű Neumann Holding AG-nak is alapító tulajdonosa. A hárommilli forint alaptőkéjű LCC ügyvezető igazgatója úgy látja, hogy a leadership szemléletű szervezetfejlesztés és az ehhez kapcsolódó tréningek és coaching piaca még kialakulóban van Magyarországon. A Bécsben és Budapesten is öt-hat fős tanácsadói csapattal induló új szervezetfejlesztő társaság jelentős ügyfelekkel tárgyal OD-projektek indításáról - mondta lapunknak Tóth -, két év múlva több száz millió forintos bevételre és regionális terjeszkedésre számítanak. A cél Prága, Varsó és Moszkva.
Legolvasottabb

A Revolut felfüggeszti néhány szolgáltatását Magyarországon

Volodimir Zelenszkij és Donald Trump megállapodott

Brutális lemaradás: 13 EU-ország már elérte, amiről mi csak álmodunk

Kinyílt a brüsszeli pénzcsap, milliárdokat kapott Magyarország

Újabb BKK-s járaton szűnik meg az elsőajtós felszállás

Most jöttek ki a friss adatok: Magyarországon döbbenetes a lakáspiaci drágulás, veri egész Európát

Ki nem veheti fel a 3 százalékos lakáshitelt? Kombinálható a csokkal?

Gyors, hamar elkészül, de egyenes úton vihet a vastagbélrákhoz

Horvátország: ide menjen vacsorázni, ha igazán igényes ételre vágyna

Légy átkozott, kameratükör!
A kamerás tükör az őrületbe kerget, de néha jutnak magas pillanatok is az autós újságírónak, ilyen például egy Porsche-út, vagy egy olyan jó tesztautó, mint a Renault 5. A szerkesztőségi flotta közben szívat minket.