A cég termékeiből 6,790 milliárd doboznyi fogyott világszerte 2018-ban, ami 7,7 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
A tavalyi jó eredmény egyik fő oka a Red Bull márkák erős indiai értékesítése volt, ahol 30 százalékkal nőttek az eladások 2017-hez képest. Brazíliában 22 százalékkal, Kelet-Európában ugyancsak 22 százalékkal, Észak-Európában és Németországban pedig egyaránt 12 százalékkal növelte forgalmát a vállalat.
Kapcsolódó
Az 1987-ben alapított cég honlapján az szerepel, hogy a Red Bull a múlt év végén 171 országban 12 239 alkalmazottat foglalkoztatott, egy évvel korábban szintén 171 országban 11 886-ot.
A Red Bull konszern 49 százalékban Dietrich Mateschitz cégalapító tulajdona, további 49 százalék egy thaiföldi üzletemberé, a fennmaradó két százalék annak fiáé.
Legolvasottabb
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Tűz után jön a számla: 30 százalékos kieséssel számol a Mol jövő őszig
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Zombihajók, CIA, precíziós csapások – Trump rejtett háborút indított?
Egyet találgathatunk, hogy mi okozta 2025-ben a magyar lakáshitelek robbanását