A cég termékeiből 6,790 milliárd doboznyi fogyott világszerte 2018-ban, ami 7,7 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
A tavalyi jó eredmény egyik fő oka a Red Bull márkák erős indiai értékesítése volt, ahol 30 százalékkal nőttek az eladások 2017-hez képest. Brazíliában 22 százalékkal, Kelet-Európában ugyancsak 22 százalékkal, Észak-Európában és Németországban pedig egyaránt 12 százalékkal növelte forgalmát a vállalat.
Kapcsolódó
Az 1987-ben alapított cég honlapján az szerepel, hogy a Red Bull a múlt év végén 171 országban 12 239 alkalmazottat foglalkoztatott, egy évvel korábban szintén 171 országban 11 886-ot.
A Red Bull konszern 49 százalékban Dietrich Mateschitz cégalapító tulajdona, további 49 százalék egy thaiföldi üzletemberé, a fennmaradó két százalék annak fiáé.
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Nyilvánossá vált Putyin titkos telefonbeszélgetése: hatalmas ajánlatot tett az amerikaiaknak
Újabb 44,9 milliárd forint tűnt el a költségvetésből: magyarok szomorították el Orbán Viktort
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Egyetlen mulasztás elegendő: pénzbírság vagy akár rendőri elhurcolás vár azokra a fiatalokra, akik ezt nem teszik meg
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Karácsonykor végre megtudtuk, hogy a magyar állam nem döngöli földbe a magyar kriptót