A magyar autógumi-piac alighanem igen fontossá vált a világ meghatározó abroncsgyártói számára. Az itt már két üzemmel is rendelkező Michelin, a gyárát már építő Bridgestone és a Szlovákia helyett mégis inkább Magyarországra jövő Hankook által idehozott termelés mellett a szervizpiac is egyre jobban felkelti a gumimamutok érdeklődését. A nagyok közül eddig csupán a Continentalnak volt itt ilyen hálózata, most viszont a Bridgestone és a Goodyear is bejelentette, hogy országos franchise-láncot épít. Szakértők szerint a gumijavító-piacot jelenleg uraló rengeteg kis vállalkozás megérezheti majd a nagyok nyomulását. Többen vélik úgy, hogy azokon a területeken, ahol a gyártókhoz tartozó szervizbázisok megjelennek, a hipermarketek elterjedésekor tapasztalt jelenség lesz megfigyelhető, vagyis a kisvállalkozások könnyen tönkremehetnek. Részletek a mai Napi Gazdaságban.
Berlin és Róma felháborodva reagált.
Újabban azzal vádolják a Teslát, hogy elektromos autói nem biztonságosak.
Az idei szezonban 500 forint alatti gombócárakra már nem igazán lehet számítani.
Sorra nyitnak az ország fürdői és strandjai, amelyek jegyárai sem drágulnak tovább.
Ötven év után befejezik a gyártását annak a processzornak, amely generációkat határozott meg.
Van-e tényleges esély Maduro leváltására?