A kommunikációs iparág dolgozói közül, akik nincsenek teljesen tisztában az érdekeltségi körök összetételével, felmerült, hogy a két cég egy és ugyanaz lehet.
Gábor Iván, a Café csoport ügyvezető igazgatója elmondta, hogy rengeteg Café Rádióval kapcsolatos telefon érkezik hozzájuk. Ez egyfelől nagy örömünkre szolgál, hiszen egyértelműen bizonyítja másfél éve tartó márkanév-építésünk sikerét - mondta az ügyvezető igazgató. Másfelől a dolog árnyoldalaira is felhívta a figyelmet, miszerint már több másik rádióadó megeskette őket, hogy semmi közük a Café Rádióhoz, ugyanis nem néznék jó szemmel, ha egy ügynökség médiumot is üzemeltetne. A helyzet azért pikáns, mert a Café Rádió valódi tulajdonosai kreatív- és médiaügynökséget is működtetnek.
Kádár Tamás, a Berg Média ügyvezető igazgatója és egyben a Café Rádió társtulajdonosa elmondta, hogy szerinte a helyzet egyáltalán nem ilyen aggályos: külföldön, de még itthon is számos az övékhez hasonló példa található. A névválasztásról pedig elmondta: természetesen tisztában voltak a Café név „veszélyeivel”, hogy így esetleg a rádiót a Café csoporttal is azonosíthatják. Azonban úgy gondolták: a név olyannyira illik ahhoz a koncepcióhoz, amit az adóval kapcsolatban megfogalmaztak, hogy megváltoztatásával többet vesztettek volna, mint amennyi negatívumot a névegyezés hordoz magában.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.