A fogyasztás nagyobb arányú visszafogása olyan „luxus” termékeknél várható, mint az alkoholtartalmú italok és az édes vagy sós rágcsálnivalók - derül kai az AC Nielsen felméréséből.
A megszorító intézkedések legkevésbé a válaszadók által „szükségesnek” tartott termékek mennyiségi eladásait befolyásolhatják; ilyen többek között a friss hús, zöldség-gyümölcs, ásványvíz, tea és kávé vagy a személyes higiéniát szolgáló cikkcsoport és a háztartási tisztítószer. A kevesebb vásárlást tervezők egy része az olcsóbb árucikkek felé orientálódik. Az alacsony árat legtöbben ruhaneműnél célozzák meg, majd sorrendben a háztartási tisztítószerek, friss élelmiszerek, előre csomagolt élelmiszerek, személyes higiéniai termékek, ásványvíz és szeszes italok következnek.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.