A Zest kutatásából az is kiderül, hogy a válaszadók több mint fele (53 százalék) szeretné, ha vállalata fenntarthatóbb juttatásokba, például elektromos járművekbe és fenntartható nyugdíjakba fektetne be, és ez az arány a 18-34 évesek körében 66 százalékra emelkedik. Tízből több mint négy vállalkozás (44 százalék) számolt be arról, hogy nőtt a fenntartható juttatásokat kérő alkalmazottak száma, és több mint fele (53 százalék) állítja, hogy az elmúlt egy évben növekedést tapasztalt a fenntarthatóságra odafigyelő alkalmazottak körében.
Ennek ellenére a munkavállalók, különösen a fiatalabbak, úgy vélik, hogy vállalatuk többet is tehetne
– írja a HR News.
Bár a fiatal munkavállalók fele ma már azt mondja, hogy számukra a fenntartható juttatások a legfontosabb juttatások, a korcsoport egyharmada (33 százalék) úgy véli, hogy munkáltatójuk nem törődik a fenntarthatósággal. A 18-34 évesek 42 százaléka úgy véli, hogy a nem megfelelő fenntarthatósági kezdeményezések negatívan hatnak a munkahelyi moráljára.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Mínuszban az alkoholbiznisz: háromszor többe kerül, mint amennyit az állam keres rajta
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Bosszantó: ezért fizet többet a fűtésért, miközben nem is melegszik fel a lakás