A HE-DO Építő Zrt. végezheti a 21-es számú főút záróprojektjét, nettó 1 milliárd 389 millió forintért. Egyebek mellett buszvárókat kell építenie és kamerákat szerelni.
Szerző(k): Németh GézaMintegy 2,5 milliárd forintért nyert útfelújítási köbzebeszerzést a Duna Aszfalt.
Szerző(k): Németh GézaA kormány forráselvonó döntése miatt nem épül meg a Budakalász elkerülő út, továbbá az 51-es számú főút Kalocsa és az M9 gyorsforgalmi út közötti szakasza.
Szerző(k): Németh GézaBudakalász és környéke sok évtizede vár az elkerülő útra, és úgy tűnt, célegyenesbe ért, kiírták rá a közbeszerzési eljárást, amit most lefújtak. Pénz híján mégsem épül meg az elkerülő út.
Szerző(k): EconomxMásfél kilométer hosszú 2x1 sávos utat és kerékpárutat építhet a debreceni BMW-gyárhoz a hajdúhadházi Vajda Mélyépítő Kft., nettó 496 millió forintért. Országos nagy cégek véreztek el a közbeszerzésen.
Szerző(k): Németh GézaAz egymást követő magyar kormányok szenvedélyesen építtettek autópályákat, ám ha figyeltek volna arra, hogyan csinálják ezt Hegyeshalomtól nyugatra, nem épültek volna kihasználatlan szakaszok. A G7 számítása szerint 1500 milliárd forintot költött a magyar állam felesleges vagy túl korán megépült sztrádákra.
Szerző(k): Komócsin SándorA Központi Maradványelszámolási Alapból 1 milliárd forintot csoportosított át a kormány a térségi közúti beruházásokra, és megemelte a balatoni vízi megállóhelyek létesítésére szánt támogatást.
Szerző(k): Németh GézaRománia számos építési nyersanyagból importra szorul, ezek közé tartozik az aszfalt, ami nélkül nem lehet végrehajtani az ambiciózus autópálya-építési terveket. Szerencsére nem Ukrajna vagy Oroszország a fő szállító.
Szerző(k): Komócsin Sándor