webáruház

05.
18.
14:26
Egy év alatt felrobbantak a webáruházak

Egy év alatt felrobbantak a webáruházak

Két év alatt megduplázódott, 6 százalékról 12 százalékra nőtt a legalább hetente online vásárlók aránya a 18-79 éves magyarok körében. A készpénztől való elfordulásban némi visszarendeződés érezhető 2020-hoz képest, ám a korábbi évekhez viszonyítva még így is kevesebben vannak, akik kizárólag a készpénzes megoldásokat választják.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
17.
12:28
Mindent visznek a webáruházak

Mindent visznek a webáruházak

A csaknem 15 ezer magyar webáruházban 2020-ban 113 millió alkalommal vásároltak a magyarok és több mint 1500 milliárd forintot költöttek el náluk. Emellett a külföldi webáruházakban is elköltöttek további közel 1000 milliárd forintot. Minden tizedik hagyományos boltra jut egy webáruház.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
07.
14:25
A boltok már egy éve csak a romokat lapátolják ide-oda a pusztítás után

A boltok már egy éve csak a romokat lapátolják ide-oda a pusztítás után

A boltos világ 2021 áprilisában alig van jobb helyzetben, mint egy évvel korábban, amikor 10 százalékos mínuszban volt. Az iparcikkes boltok körében pedig iszonyatos pusztítást rendezett a járvány, még jó, hogy volt miből visszaesni. A webáruházak black friday-hoz hasonlítható csúcsra futása is csak azt eredményezte, hogy a boltzár alatt 100 forintból 12 forint folyt be hozzájuk.

Szerző(k): Molnár Csaba
04.
28.
16:46
Amikor a futár veri a bankárt

Amikor a futár veri a bankárt

A járványhelyzet alatt a futárcégek és webáruházak is maguk mögé utasították a bankokat és biztosítókat. A járványidőszak vesztesei pedig a bankok, biztosítók, valamint a mobil-, internet- és kábeltévé-szolgáltatók lettek. A közvélekedéssel ellentétben mégsem igazán panaszkodósak a magyarok, legalábbis nem az interneten, viszont jó részük kifejezetten hirtelen haragú. Felmérés készült az online marketing hatásairól.

Szerző(k): Molnár Csaba
04.
19.
07:08
Őrületes, mi megy az online boltokban - lecserélték a magyarok a karácsonyt

Őrületes, mi megy az online boltokban - lecserélték a magyarok a karácsonyt

A fizikai üzletek lezárása korábban elképzelhetetlen tempóra pörgette az online vásárlásokat. A járvány következtében több évet „öregedett” a hazai e-kereskedelem, és visszafordíthatatlanul megnyerte magának a magyarországi vásárlók jó részét. A lezárások alatt az átlagoshoz képest kilőtt a szegmens forgalma, ez azonban sok elvárást is magával hozott a logisztikában, a fizetések biztonságában és megváltoztak a fogyasztók szokásai is. És ez már valószínűleg így is marad.

Szerző(k): Molnár Csaba
04.
08.
13:53
Szétkapták a vásárlók az egyik műszaki áruház webshopját

Szétkapták a vásárlók az egyik műszaki áruház webshopját

Közel háromszor annyi online rendelés érkezett az Euronics műszaki áruházlánc webshopjába a tavaszi boltzár alatt, mint a tavalyi év azonos, már akkor is rekordokat döntő időszakában. A weboldal több mint 2 millió látogatója az idei lezárás nem egészen egy hónapjában összesen 268 százalékkal nagyobb értékben vásárolt házhozszállítással, mint egy évvel korábban.

Szerző(k): Molnár Csaba
04.
01.
15:03
Szinte a karácsonyi rohamig pörgött fel az eMagnál a házhozszállítás

Szinte a karácsonyi rohamig pörgött fel az eMagnál a házhozszállítás

Miután bejelentették, hogy április 4-ig ingyenesen kiszállítják a megrendelt termékeket, mintegy 40 ezer rendelés futott be az online kereskedőhöz. Az eMag közlése szerint a 70 ezer termék kiszállítása mintegy másfélszer nagyobb a tavaly számláltnál; a koronavírus-járvány miatt elrendelt boltbezárásoknak az pedig egyenes következménye, hogy a csomagpontos átvétel népszerűsége is megnőtt.

Szerző(k): Szabó M. István
03.
27.
08:08
Így alkalmazkodtak a megváltozott kártyás fizetéshez a magyarok

Így alkalmazkodtak a megváltozott kártyás fizetéshez a magyarok

Lassan megtanulták a banki ügyfelek, hogy működik az erős ügyfélhitelesítés az internetes kártyás vásárlásoknál. A tavalyi rekordforgalom még tovább nőtt az idén, mert egyre többet vásárolunk a világhálón is bankkártyával.

Szerző(k): Herman Bernadett
03.
24.
17:30
A magyar cégek már látják a fényt az alagút végén

A magyar cégek már látják a fényt az alagút végén

A hazai cégek többsége új termékkel vagy szolgáltatással állt elő a válság során, ami sokszor a túlélés kulcsa volt. Ma már a többség új dolgozók felvételén gondolkozik. A válság nyertesei az it-cégek és a webáruházak, a vesztesek pedig a divat- és luxusipar cégei.

Szerző(k): Molnár Csaba