618 súlyosan vétő webáruházat találtak a fogyasztóvédők. Rendszeresek a félretájékoztatások, a hiányzó információk, van olyan webshop, amelyik az öt éve megszűnt Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot tünteti fel a panaszügyintézéshez. A jótállási szabályoknál sem mindegy, hogy egy év, vagy több is jár a vásárlónak. Nem tanácsos feltüntetni, hogy hányan láttak már egy terméket.
Szerző(k): Szepesi AnitaAz ukrán háború a webáruházi piacot is megnehezíti: drágulás és termékhiány is várható. 2021-ben 2752 milliárd forint ment el a weben a családi költekezésből. Ennek 40 százaléka külhoni webáruházba folyik. Növekedés is volt, de kisebb, mint korábban.
Szerző(k): Molnár CsabaA koronavírus-járvány példátlan növekedést és új trendek felfutását hozta a globális e-kereskedelemben. A livestream vásárlás pár év alatt az egyik legfontosabb értékesítési csatornává nőtte ki magát Kínában, de globális szinten is folyamatosan nő az élő shoppingolás népszerűsége.
Szerző(k): Tér DiánaAz Alza.hu közel félmillió darab kedvezményre jogosító kupont küld ki azoknak az ügyfeleinek, akik 2019-ben a webáruházban vásároltak - adta hírül az online kereskedőcég.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Márkabolt.hu nyerte meg az Árukereső.hu által szervezett "Az Ország Boltja" versenyt, amely több mint 2200 webáruház között dőlt el.
Szerző(k): Tér DiánaA boltos világban csökkent, a szállítási ágazatban körülbelül ugyanannyival nőtt a létszám. A web korlátja a kiszállítás, 150 milliárd forint előtt meg is állt a havi csúcs, sőt, az év végi webköltekezés is. A webáruházas, logisztikai dolgozókat nagyon meg kell fizetni, a házhoz szállítás ugyanis drága mulatság.
Szerző(k): Molnár CsabaTovább nőtt Magyarországon az e-kereskedelem részesedése a divatszegmensben, olyannyira, hogy hazánkban a divatcikkek ötödét már webáruházakban értékesítik. Idén ráadásul a fizikai boltokban történő értékesítés újra elérheti járvány előtti szintet.
Szerző(k): Tér DiánaMintegy 1500 milliárd forintnyi árbevételt ért el a 25 legnagyobb nemzetközi piaccal rendelkező cseh, magyar és szlovák e-kereskedelmi webáruház. A növekedés ennél is imponálóbb volt, a cégek 37 százalék növekedést értek el egyetlen év alatt. Sikerük kulcsa az export és a helyi piacok igényeinek figyelembevétele. Öt magyar e-kereskedő fért fel a listára.
Szerző(k): Tér Diána