A pesti vonatok nem mennek tovább Bécsből Nyugat-Európába a kiszámíthatatlan menetrend miatt. Az infrastruktúra nem megfelelő, a kínaiak türelmetlenek.
Szerző(k): EconomxA napokban formálódik hivatalos kormányelőterjesztéssé az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) és a MÁV-Volán csoport által kidolgozott tíz évet felölelő vasútfejlesztési koncepció – mondta az ÉKM államtitkára a Magyar Vasút 2023 című konferencián.
Szerző(k): EconomxA 14 kilométeres vasútvonal költségvetése 45 milliárd forintról indul.
Szerző(k): Zádori BenceÖt, részben katonai célú vasútfejlesztési projektre szeretne uniós pénzt szerezni az Orbán-kormány. Az egyik egy vadonatúj vasúti híd építése lesz a Gubacsi híd helyett.
Szerző(k): Horváth TiborBelföldi és nemzetközi járatokat is érint a Budapest-Bécs vonal rendbetétele.
Szerző(k): EconomxAz ex-közlekedési államtitkár szerint Lázár érkezése óta a tíz legjobb szakemberből kilenc elhagyta a MÁV-ot. A tárca szerint „ez csak egy újabb ízléstelen, tisztességtelen ferdítés”.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsA miniszter korábban azt mondta: a MÁV vezetői ne okoskodjanak, hanem csinálják azt, amire utasította őket. A MÁV-nál és az Építési és Közlekedési Minisztériumban további felmentések várhatók.
Szerző(k): EconomxA gumipókokról készült fotó gyorsan bejárta az internetet, legfőképpen azért, mert rengeteg gyerek használja a hézagos hidat.
Szerző(k): Fogarasi KittiEgész egyszerűen lemondott a szaktárca a budapesti vasúti hálózat kapacitásbővítéséről, versenyképességének javításáról - írta a közlekedésért felelős korábbi államtitkár. Kapkodó komolytalanságról is beszél.
Szerző(k): Economx