televízió

12.
03.
12:26
NMHH: Rideg valósággá vált a televízió trónfosztása

NMHH: Rideg valósággá vált a televízió trónfosztása

Az Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság kutatásainak köszönhetően már öt év adatai segítenek abban, hogy képet alkothassunk a magyar lakosság hír- fogyasztásáról és információfogyasztásáról. A NMHH kutatássorozatában igyekszik szétválasztani a szórakoztató és bulvár tartalmakat a közgondolkodást befolyásoló tartalmaktól.

Szerző(k): Horváth Tibor
11.
28.
13:38
A legkegyetlenebb platformok: ők törlik a legtöbb tartalmat

A legkegyetlenebb platformok: ők törlik a legtöbb tartalmat

Egy közelmúltbeli tanulmány kiderítette, hogy az online tartalomszolgáltatók közül mely platformok bánnak a legmostohábban a saját tartalmaikkal, így közvetetten a nézőkkel. Mutatjuk, hol törlik a legnagyobb arányban a filmeket és a sorozatokat.

Szerző(k): Hercsel Adél
11.
11.
13:24
Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2023-as Médiapiaci Jelentéséből kiderül, hogy lényegében minden eltér a fiatal generációk médiafogyasztási szokása a magyarországi átlagtól: kevesebbet tévéznek és rádióznak, a streaming viszont tarol.

Szerző(k): Zádori Bence
10.
16.
15:41
Tévés nézettségi rekordot hozott a szombati válogatott meccs

Tévés nézettségi rekordot hozott a szombati válogatott meccs

A csatornák szombati nézettségért zajló versenyfutását a foci válogatott döntötte el.

Szerző(k): Economx
09.
27.
13:44
GVH: visszatérítést kaphatnak, akik tévét vásároltak a Media Markban

GVH: visszatérítést kaphatnak, akik tévét vásároltak a Media Markban

Valótlan árkedvezményekkel reklámozott négy televíziókészüléket a Media Markt Magyarország Kft. – ezt tárta fel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A GVH Versenytanácsa 23,9 millió bírságot szabott ki az elektronikai áruházláncra, amely elismerte a jogsértést, és a büntetésen felül több mint ezer érintett vásárlónak összesen több mint 20 millió forint kompenzációt fizet.

Szerző(k): Economx
09.
19.
19:39
NMHH: Megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása, tovább erősödik a streaming

NMHH: Megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása, tovább erősödik a streaming

Magyarországon az elmúlt két-három évben terjedt el az előfizetés mellett igénybe vehető lekérhető videótartalmak használata. A köznyelvben ez a szolgáltatás streamingként vált ismertté, amit a magasabb végzettségű, a jó anyagi helyzetben lévő és fiatalabb háztartások sokkal nagyobb eséllyel vesznek igénybe.

Szerző(k): Horváth Tibor
09.
02.
13:03
Hiába babrálják a tévé távirányítóját és az internetes modemet szeptemberben: sokfelé nem lesz szolgáltatás

Hiába babrálják a tévé távirányítóját és az internetes modemet szeptemberben: sokfelé nem lesz szolgáltatás

Az is előfordulhat, hogy a beltéri egység vagy a tévékészülék újrahangolására lesz szükség a kieséseket követően.

Szerző(k): Sánta András
08.
29.
14:19
A magyarok többsége reklámkerülő, de ez a hirdetőket nem zavarja

A magyarok többsége reklámkerülő, de ez a hirdetőket nem zavarja

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az elmúlt 17 év televíziós klasszikus reklámozási gyakorlatát tekintette át annak érdekében, hogy a hirdetési piac ezen nem elhanyagolható súlyú szegmensének legfőbb trendjeit meghatározza.

Szerző(k): Horváth Tibor
08.
18.
17:44
Már a számok is bizonyítják, hogy a hagyományos televíziózás haldoklik

Már a számok is bizonyítják, hogy a hagyományos televíziózás haldoklik

Egyre több amerikai mondja le hagyományos tévé-előfizetését, és választja helyette a streaming platformokat.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
07.
29.
06:01
Bekamuzta, hogy nyert a lottón, mert szerepelni akart a tévében

Bekamuzta, hogy nyert a lottón, mert szerepelni akart a tévében

Csak füllentett a nő, aki azt mondta, hogy ő nyerte az 1,08 milliárd dolláros Powerball fődíját, mert szeretett volna bekerülni a tévébe.

Szerző(k): Varga Csenge