A többi ágazathoz hasonlóan a szállítmányozás területén is jelentős volt a visszaesés 2023-ban, de idén lehet ok az optimizmusra.
Szerző(k): EconomxA világ második legnagyobb konténerszállító vállalata arra készül, hogy hajói újra átkelnek a Szuezi-csatornán.
Szerző(k): EconomxMindenki kedvenc svéd bútorgyártó vállalata késésekkel és fennakadásokkal kénytelen szembenézni a kiszámíthatatlan támadások miatt.
Szerző(k): EconomxAz ellen tiltakoztak, hogy egy EU-s rendelkezés értelmében, más kelet európai fuvarozókkal együtt, előnytelen konkurenciahelyzetbe kerültek az ukrán fuvarozókkal szemben.
Szerző(k): Horváth TiborAz Eurostat adatai szerint 3347 halálos munkahelyi balesetet regisztráltak 2021-ben az Európai Unió területén, a legtöbbet Lettországban és Litvániában.
Szerző(k): Zádori BenceA konténerszállító társaságok pár évig tartó komoly kihívásokkal néznek szembe, de ez nem lesz olyan rossz, mint az az évtizedes pangás, amelyet az iparág 2009 után átélt.
Szerző(k): Horváth TiborMegjárta a legnagyobb magasságokat és mélységeset is a logisztikai szektor, amelyről elmondható, hogy szó szerint behálózza a teljes gazdaságot. Katkics Attila, a SBS Cons. logisztikai szakértője arról beszélt az economx.hu legújabb podcasztjában, hogy rá vannak kényszerítve egy újabb drasztikus áremelésre.
Szerző(k): Gáll CsongorNagy Márton butaságnak nevezte, hogy külföldi cégek szállítják el az itthon megtermelt termékeket, miközben kétmillió négyzetméter raktár terület van Magyarországon.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaAz elmúlt 3 évben feje tetejére állt a tengerentúli szállítmányozás világa: sokszorosára nőttek a díjak, megduplázódtak a szállítási idők és bizonytalanság uralkodott a logisztikai cégek és megrendelők körében. Az elmúlt hónapokban a szállítási árak és idők tekintetében nagymértékű javulás tapasztalható.
Szerző(k): Horváth Tibor