szolgáltatás

05.
09.
08:31
Kiderült, mit hozott az áprilisi drágulás

Kiderült, mit hozott az áprilisi drágulás

Áprilisban a fogyasztói árak átlagosan 4,2 százalékkal nőttek az egy évvel korábbihoz képest, míg márciushoz viszonyítva 0,2 százalékos emelkedést mért a Központi Statisztikai Hivatal. Az elmúlt egy évben a legnagyobb áremelkedés az élelmiszerek, a szolgáltatások, valamint a szeszes italok és dohányáruk esetében volt tapasztalható. Az előző hónaphoz képest az élelmiszerek ára 1,3 százalékkal mérséklődött.

Szerző(k): T. E.
05.
08.
13:56
Mindent intézzen el az OTP-nél, mert meglepetés érheti

Mindent intézzen el az OTP-nél, mert meglepetés érheti

Bár csak néhány órányi kellemetlenségről van szó a hajnali órákban, mégis érheti meglepetés azt, aki nem tud az OTP tervezett leállásáról. Mutatjuk, mire számíthat.

Szerző(k): Economx
05.
07.
07:02
Ennek bizony csúnya sértődés lesz a vége! Pláne, ha nincs borravaló

Ennek bizony csúnya sértődés lesz a vége! Pláne, ha nincs borravaló

Bár szubjektív döntés, hogy ki, mikor és mennyi borravalót kíván adni egy szolgáltatásért, mégis kapcsolódnak „elvárások” ehhez a hagyományhoz. Az Economx videocastje ennek járt utána.

Szerző(k): Faragó Janka
05.
05.
06:58
Vége egy korszaknak: nincs többé Skype

Vége egy korszaknak: nincs többé Skype

Megszünteti mától a Microsoft a több mint húsz éve indított Skype szolgáltatását, miután az nem tudott lépést tartani riválisaival. A techóriás inkább a Teams-et fejleszti tovább.

Szerző(k): G. É.
05.
01.
11:08
Ezek a fontos változások jönnek az OTP-nél

Ezek a fontos változások jönnek az OTP-nél

Megújulnak az OTP Bank digitális szolgáltatásai. A változások július 1-től lépnek életbe.

Szerző(k): Kiffer Anna
04.
09.
12:10
A Yettel is előállt a számokkal

A Yettel is előállt a számokkal

A kormány felszólításának eleget tesz a Yettel, előállt a kedvezményekkel, amelyek határozott idejűek, és a lakossági ügyfeleket érinti.

Szerző(k): Economx
04.
06.
07:04
E-jótállás: nem tetszett neki a vásárlás folyamata, inkább átprogramozta

E-jótállás: nem tetszett neki a vásárlás folyamata, inkább átprogramozta

Miközben valódi digitális állampolgárokká és egyben digitális ügyfelekké válunk, léteznek még szűz, fehér földek a képzeletbeli digitális térképen, és ezzel együtt olyan fejlesztők, akik megtalálják a hiánypótló megoldásokat. Ilyen az E-jótállás nevű magyar kkv is: az alapító-ötletgazda, Frankó József mesélt a cégről és annak történetéről.

Szerző(k): Hercsel Adél
04.
03.
14:27
14 milliárd eurót költ az utasokra a Wizz Air

14 milliárd eurót költ az utasokra a Wizz Air

A Wizz Air utaselégedettségi programja négy fő elemből áll: termék, ár, szolgáltatás és kommunikáció. Ennek részeként jelentős összegeket fordít a legmondernebb technológiák bevezetésére, a járatok pontosságának javítására és az ügyfélszolgálat fejlesztésére. A változás mérföldkő a légitársaság ügyfélkiszolgálásának átalakulásában.

Szerző(k): L. K.
03.
25.
18:33
Debütál a Ryanair-előfizetés, rengeteget lehet vele spórolni

Debütál a Ryanair-előfizetés, rengeteget lehet vele spórolni

Elindítja előfizetéses szolgáltatását a fapados légitársaság, még az akciós repülőjegyek közt is lehet válogatni.

Szerző(k): S. Z.