reklám

02.
15.
18:46
Nem akármelyik Netflix-sztár lett a Hell új reklámarca

Nem akármelyik Netflix-sztár lett a Hell új reklámarca

Megvan a Hell új arca, a több mint 60 országban elérhető márka legújabb globális kampányában napjaink egyre ismertebb színészét, Michele Morronét láthatjuk. Az olasz színészt főleg a netflixes 365-filmek főszereplőjeként és a Dolce & Gabbana-kampány arcaként ismerhetjük.

Szerző(k): Eisenkrammer Nóra
02.
12.
15:40
Super Bowl-hirdetésben énekelt Karikó Katalin

Super Bowl-hirdetésben énekelt Karikó Katalin

A Pfizer most először vett reklámidőt az NFL döntőjének félidejében, a klipjükben feltűnt a Nobel-díjas magyar tudós is.

Szerző(k): Economx
02.
11.
07:15
A Super Bowl nem csak a fociról szól, dollármilliárdok repkednek a háttérben

A Super Bowl nem csak a fociról szól, dollármilliárdok repkednek a háttérben

Az év legnagyobb sporteseményén a lakosság 1,3 milliárd dollárért iszik sört, és 10 ezer dollárért vesz belépőt. Vasárnap eldől, ki lesz az idei NFL-bajnok.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
02.
09.
10:18
GVH: Megtévesztette a Lidl a vásárlókat, kíméletlenül lecsapott a hatóság

GVH: Megtévesztette a Lidl a vásárlókat, kíméletlenül lecsapott a hatóság

Olyat állított hirdetésében a kereskedelmi lánc, amely a versenyhivatal szerint félrevezethette a vevőket. A Lidl máris reagált az ügyre.

Szerző(k): Economx
01.
24.
14:24
Netflix: még őket is sokkolta, amit produkáltak

Netflix: még őket is sokkolta, amit produkáltak

A streaming óriás 13,1 millió ügyféllel gyarapodott 2023 végéig, ami a Netflix számára a legnagyobb bővülés a pandémia óta. Ugyanakkor innentől fékezettebb habzásra számítanak.

Szerző(k): Economx
01.
19.
06:38
A vélemény bajnokai: a fiatalok közel negyede influenszer szeretne lenni

A vélemény bajnokai: a fiatalok közel negyede influenszer szeretne lenni

Hatvannégymillió. Körülbelül ennyi influenszerprofil működik ma az Instagram felületén szerte a világon.

Szerző(k): Economx
01.
17.
10:13
Ha hangos és hosszú a tévében a reklám, van joga jelenteni

Ha hangos és hosszú a tévében a reklám, van joga jelenteni

Főleg a kereskedelmi csatornáknál lehet érezni, hogy végtelenül hosszú reklámszünetekkel adják le műsoraikat, a lapunknak megszólaló Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szerint azonban a nézőknek van lehetősége jelezni, ha úgy érzik, hogy ordít a reklám vagy a normálistól hosszabb ideig tart a hirdetés.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
12.
28.
14:32
Elon Musk az X helyett egy másik közösségi oldalt tett gazdaggá

Elon Musk az X helyett egy másik közösségi oldalt tett gazdaggá

A nem egyszer „öltönyös Facebook-nak” nevezett LinkedIn közösségi hálózat reklámfelületei egyre értékesebbek, miután a hirdetők egy jelentős része fejvesztve menekül Elon Musk X platformjáról.

Szerző(k): Economx
12.
14.
18:40
Kriptopiac, csalás, megtévesztés – miért perlik 1 milliárdra Ronaldót?

Kriptopiac, csalás, megtévesztés – miért perlik 1 milliárdra Ronaldót?

Egy ideje tudjuk, hogy Cristiano Ronaldo bajban van egy csoportos per miatt, ám most részletesen elmagyarázzuk, hogy mivel vádolják a sztárjátékost.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
12.
12.
14:30
Botrányos reklámja miatt került bojkott alá a Zara

Botrányos reklámja miatt került bojkott alá a Zara

A ruhamárka komoly vitába keveredett, miután palesztinbarát aktivisták szerint legújabb reklámkampányuk a gázai holttestekről készült fotókra hasonlít.

Szerző(k): Economx