A prágai székhelyű Rockaway csoport két magánszemély és a PPF Group pénzügyi támogatásával megvásárolta az Árukereső.hu, a Compari.ro és a Pazaruvaj.com ár-összehasonlító oldalakat a Naspers csoporttól, ezáltal tovább erősítette jelenlétét a közép-kelet-európai e-kereskedelmi piacon.
Szerző(k): EconomxAz Európai Bizottság új adószabályozást javasol az EU-n belüli elektronikus kereskedelem és online vállalkozások támogatására - jelentette be a brüsszeli testület. Ennek révén hatalmas pluszadóbevételekre tehetnek szert a tagállamok. Továbbá ezentúl egy adómérték vonatkozna a nyomtatott- és az e-kiadványokra.
Szerző(k): EconomxIdén minden eddiginél koncentráltabban indult a karácsonyi időszak az e-kereskedelemben: a webáruházak 54 százaléka készült akciókkal a múlt heti fekete péntekre. Az óriási láznak pedig úgy tűnik meg is lesz a hatása: a kereskedők 18 százalékos bővülést várnak az idei ünnepi szezontól – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.
Szerző(k): EconomxAz Országos Kereskedelmi Szövetség szerint kérdéses, hogy a fekete péntekre a webes kereskedelemben érintettek rendesen felmérték-e az igényeket.
Szerző(k): MTIEgyre korábban kezdik az akciókat a boltok, így a fekete péntek (Black Friday) veszít jelentőségéből az Egyesült Államokban, míg Magyarországon akár duplájára is emelkedhet az online áruházak forgalma ezen a napon. Pénteken tartják a nemzetközi Ne vásárolj semmit! napot is.
Szerző(k): MTIA korábbi évek tapasztalatai alapján idén is jelentős forgalomnövekedést hoz a hazai webboltoknál az idén november 25-ére eső Black Friday. A CIB Bank várakozásai szerint idén akár duplájára is emelkedhet az online áruházak forgalma ezen a napon.
Szerző(k): EconomxA magyar vásárlók kifejezetten \"akcióvadászok\", még ha megengedhetik maguknak, akkor is inkább akciós termékeket vesznek; 72 százalékuk már hallott a Black Friday-ről, a fekete péntekről, és egyre többen élnek is a karácsonyi bevásárlási szezon kezdetén kínált akciókkal - derül ki a Millward Brown piackutató idei reprezentatív felméréseiből. A Media Markt és az NRC Marketingkutató felmérése szerint az idén a tavalyinál többen tervezik az akciós vásárlást, átlagosan 27 ezer forintot szánnak erre.
Szerző(k): MTIA kínai kiskereskedő óriáscég, az Alibaba pénteken megdöntötte saját korábbi kereskedelmi forgalmi rekordját - írja a BBC alapján a hvg.hu.
Szerző(k): Economx