Az amerikai eBay internetes kereskedési felületet üzemeltető a vártnál nagyobb profitról és forgalomról számolt be az első negyedév alapján a szerdai New York-i tőzsdezárás után.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA webáruházak házhozszállítása nem környezetromboló, hanem környezetkímélő - írja a Blokkk.com azzal kapcsolatban, hogy a kormány a környezetterhelés után is díjat fizettettne a jövőben a napi fogyasztási cikkeket kínáló áruházláncokkal.
Szerző(k): Szász PéterRossz passzban van a Tesco Lengyelországban: miközben versenytársai bővítenek, s ehhez embereket vesznek fel, a brit áruházlánc boltokat zár be és elbocsátja több száz alkalmazottját.
Szerző(k): Barabás JúliaHamarosan már spanyolul is lehet keresni az Amazon amerikai változatánál is.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanNagyon sok szerződést bukott a posta: számos online kereskedő ugyanis elpártolt az állami cégtől a karácsonyi időszakban kialakult súlyos csomagszállítási problémákat követően - értesült lapunk a GKI Digitaltól. A Magyar Posta Zrt. ugyanakkor tagadta a hírt, szerintük a nagy ügyfelek hűségesek maradtak.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA kabinet gazdaságfejlesztési céljai között eddig az iparosítást jelölték meg a legfontosabbnak, ám egy friss NGM-tervezet finoman javaslatot tesz arra, hogy az iparfejlesztési célokon túl, a digitális szolgáltatások érdekében át kellene rendezni egyes uniós pályázati konstrukciókat. A minisztérium komplex e-kereskedelmi stratégiája valódi lökést jelentene az ágazatnak, ha megvalósulna.
Szerző(k): K. Kiss GergelyEgymilliárd euróra (310 milliárd forintra), az előző évhez képest 40 milliárd forinttal nőtt a magyar online kiskerforgalom tavaly. Már az összes vásárlás csaknem 4 százaléka online történik. A magyar elektronikus piac el van maradva még a nyugat-európaihoz képest, és már az is látszik, melyek a hazai bővülés korlátai. Egyre sikeresebbek a fekete pénteki akciók és a karácsony is nagyot lendített a 2016-os adatokon - derült ki a GKI Digital és az árukereső.hu indexéből.
Szerző(k): Szabó DánielBár a webáruházak a 2016-os karácsonyi szezonra is minden tudásukat bevetve készültek, és a futárszolgálatok is csúcson jártak a kapacitásukat illetően, mégis minden hatodik 18 év feletti internetező átélhetett több vagy kevesebb aggodalmat a karácsonyi időszakban késéssel érkező online rendelései miatt. Az eNET Internetkutató 2017. január elejei felméréséből az is kiderült, kiket hibáztatnak a vásárlók.
Szerző(k): Economx