A piachoz képest háromszoros növekedést ért el az eMAG. A csak négy éve jelen lévő online értékesítési felület a GKI Digital legfrissebb jelentése szerint a második legnagyobb e-kereskedő Magyarországon - derül ki a cég közleményéből.
Szerző(k): Szabó DánielMintegy 13,7 milliárd dollárt (mostani árfolyamon 3700 milliárd forintot) fizet a világ második leggazdagabb emberének, Jeff Bezosnak a cége egy amerikai kiskereskedelmi lánc, a Whole Foods Market nevű cégért. Az összeg az Amazon eddigi bevásárlásainak fényében is hatalmas, viszont óriási piacon erősít az eddig alapvetően e-kereskedelemben utazó cég - idéz a Portfolio.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyLemaradásban van az online értékesítésben az IKEA más áruházláncokhoz képest, amit úgy akar behozni, hogy nem csupán saját internetes boltjában kínálja majd termékeit, hanem a világháló ismert nagyáruházaiban is.
Szerző(k): Barabás JúliaA nyár végéig elindul az Ikea webáruháza és az országos házhoz szállítás is - árulta el a Bukszának az Ikea.
Szerző(k): Csernátony CsabaA lengyel vasutaknak sikerült az, ami még senki másnak: drágábban adja a jegyeket az interneten keresztül, mint a pályaudvarok pénztárában. A cég szerint az utasoknak tanulmányozniuk kellene az utazási szabályokat.
Szerző(k): Barabás JúliaA tavalyi mintegy 30 millió online vásárlás 69 százalékát vitték ki külső logisztikai cégek, a kézbesítés pedig az esetek többségében a vevőknek ingyen volt. A rendszer viszont mind a szállítóknak, mind az árusítóknak kényelmetlen, változás jöhet - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu friss online kiskereskedelmi index kutatásából.
Szerző(k): Szabó DánielTovább menetel az Ikea az internetes kereskedelem területén. Magyarországon is tervezik az online rendelés bevezetését, ám Lengyelországban már bővítik a szolgáltatást - megduplázzák a virtuális rendszerbe bevont települések számát.
Szerző(k): Barabás JúliaNegyven munkanap után sem érkezett meg a Facebook-on rendelt ruha, miközben a fizetés előre történt, a panaszra pedig még csak egy reagálás sem jön hetekig, holott az eladó „látta” a fogyasztó üzenetét - számol be egy esetről a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ).
Szerző(k): K. Kiss Gergely