A nemzetközi terjeszkedés komoly lépés egy vállalkozás életében – de ma már nem csak a nagyvállalatok kiváltsága. A kifektetésről az Economx következő konferenciáján, a Money Talks’25-ön is lesz szó – ne maradjon le róla!
Szerző(k): K. G.A Széchenyi Kártya Program egyes beruházási hitelei februártól már 3 százalékos kamatozással elérhetők, amelyek többek között ingatlanvásárlásra is fordíthatók. A KAVOSZ adatai szerint ráharapott a kkv-szektor. Nem véletlenül az Economx Money Talks’25 üzleti konferencián is fontos téma lesz a vállalati finanszírozás.
Szerző(k): Farkas TiborA cégvezetés alapvetően a közösségépítésről szól, vallja Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. cégvezetője, aki szintén előadást tart a Money Talks '25 konferencián.
Szerző(k): V. G.Elenyésző lehet az esélye annak, hogy bármelyik fintech is részt vesz a magyar ATM-kampányban, ugyanakkor ha az érdekei ezt kívánják, akkor nem elképzelhetetlen. A RowanHill Digital vezetői hangsúlyozzák, hogy a neobankok nem a magyar piacra építik a termékeiket, csak megkapjuk tőlük azt, ami máshol már működik. Ugyanakkor van olyan forgatókönyv, ami után akár ki is vonulhatnak hazánkból.
Szerző(k): Zádori BenceTovábbra is zárolnak 20 milliárd eurót, azaz 8000 milliárd forintot az uniós alapokból. A kormány nyugalomra int, „a miniszterelnök majd kiharcolja”. De miért kell harcolni azért, ami jár?
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsBacsa György, a Mol ügyvezető igazgatója és Orbán Gábor, a Richter Gedeon vezérigazgatója is részt vesznek a Money Talks konferencia kerekasztal beszélgetésén.
Szerző(k): EconomxA szálláshelyek forgalma jelentősen megugrott Magyarországon a turizmus kiemelkedő statisztikáinak köszönhetően. Nem véletlenül a szállodaipar viszi most a prímet az ingatlanpiacon, miközben az Airbnb meglehetősen bizonytalan időket él meg azért is, mert a lakhatási válságot részben a nyakába varrták. Nem véletlenül az Economx Money Talks’25 üzleti konferencia egyik kerekasztal-beszélgetése a „Hotelfejlesztés vs. Airbnb: lokális harc a multikkal” c. témát járja körbe.
Szerző(k): Farkas TiborNemcsak külföldi cégek fektetnek be Magyarországon, hanem egyre több hazai vállalat terjeszkedik már a külpiacokon: a kifektetés egy olyan stratégiai lépés, amely új piacokat, nagyobb versenyképességet és hosszú távú növekedést hozhat a magyar gazdaságnak. A kifektetésről az Economx következő konferenciáján, a Money Talks’25-ön is szó lesz.
Szerző(k): K. G.